خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیدواریم در کنگره بعدی محصوران هم بتوانند حضور یابند

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: این انجمن نباید حیاط خلوت یک یا چند حزب شود. انجمن به عنوان یک تشکل می‌تواند هدایت‌گر و داور باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام محسن رهامی در کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و فاطمه کروبی گفت: انشاءالله در کنگره بعدی محصوران هم بتوانند حضور یابند در جهت ضرورت تفاهم، برادری و تفاهم ملی و رفع کدورت‌ها لازم است هرچه زودتر کارها منتج به نتیجه شود.

وی با بیان اینکه کنگره امروز بر اساس قانون جدید و برای تطبیق با قانون جدید است، گفت: عمدتا بحث افزایش اعضای شورای مرکزی مطرح است. ما در داخل دانشگاه کارهای خود را انجام می‌دهیم انجمن از یک طرف نهاد علمی و فرهنگی است و در بیرون دانشگاه شبیه حزب است.

با تاکید بر اینکه ماهیت علمی انجمن باید حفظ شود، گفت: این انجمن تشکلی قدیمی از اعضا اصلی جبهه اصلاحات است و خود را در یک جایگاه می‌بیند که نه تنها باید نقش آن حفظ شود بلکه باید ارتقا یابد که قدرت چانه‌زنی با مسئولان نظام را داشته باشد و حرفش بالاتر از حزب باشد. انجمن نباید حیاط خلوت یک یا چند حزب شود. انجمن به عنوان یک تشکل می‌تواند هدایت‌گر و داور باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا