خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود صادقی: وزارت علوم از رخوت خارج شود

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: امیدواریم وزارت علوم دولت دوازدهم از وزارت علوم دولت دوازدهم از رخوت و وضع گذشته خارج شود و وضع گذشته خارج شود و با حفظ آرامش شاهد حرکات بهتری باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود  صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در کنگره این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: خدمت مهمانان و اعضا انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و نمایندگان احزاب و تشکل‌ها و همه کسانی که دل در گرو آزادی کشور دارند، خیرمقدم عرض می‌کنم. همچنین به خانم کروبی خیرمقدم می‌گویم و آرزوی سلامتی دارم برای همسر ایشان و دعا می‌کنیم خدا وسیله آزادی محصورین و کسانی که برای کشور از آزادی خود گذشتند را ایجاد کند.

وی افزود: نقش احزاب چه بعد از انقلاب و چه قبل از آن مهم بوده است. خوشبختانه در دوره جدید فرصت شده احزاب مطابق قانون جدید فعالیت کنند و انشاءالله با نظم جدیدی تشکل‌ها کار کنند البته لازمه این وضعیت اصلاحات در برخی موارد از جمله قانون انتخابات است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از سال ۶۵ با تلاش استادان پیشکسوت تشکیل شده است و در تحولات نقش خوبی ایفا کرده است. امیدواریم انجمن با هویت اصلی خود در دوره جدید با انرژی و توان بیشتر راه را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزارت علوم دولت دوازدهم از رخوت و وضع گذشته خارج شود و با حفظ آرامش شاهد حرکات بهتری باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا