خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدیدترین خدمات بانک صادرات ایران در تسهیل گردشگری​

توسط عضو هیئت مدیره بانک در همایش «سکوی پرتاپ گردشگری سپهر» عنوان شد

عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران از جدیدترین خدمات این بانک برای حمایت از استارت آپ‌ها و ارائه کارت ویژه در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، یاسر مرادی با حضور در جمع فعالان استارت‌آپی و فین تک‌های حوزه گردشگری در همایش یک روزه «سکوی پرتاپ گردشگری سپهر»، قابلیت‌های سامانه «ست» را برای حمایت از کسب و کارهای نوین در صنعت گردشگری تشریح کرد.

او گفت: یکی از کارهای مهمی که بانک صادرات ایران در بخش استارت‌آپی گردشگری انجام داده این است که افرادی که از خدمات استارتاپ‌آپی در حوزه گردشگری استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت هوشمند نسبت به توثیق سهام و سایر دارایی‌هایی راکد خود که قابلیت توثیق داشته باشند از جمله سهام، بیمه‌های عمر و زندگی، سیم‌کارت تلفن همراه، حتی یارانه و بقیه دارایی‌های خود در سامانه ست (سامانه توثیق الکترونیکی دارایی) در بانک صادرات ایران اقدام کنند و تضمین تأمین اعتبار آنها توسط بانک انجام خواهد شد.

مرادی افزود: در صورت که افراد به هر دلیل در پرداخت اقساط خدمات گردشگری دریافت شده از استارت آپ‌ها با مشکل مواجه شوند، بانک صادرات ایران مستقیما بر اساس تضمینی که به این استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های گردشگری می‌دهد، نسبت پرداخت بدهی اقدام خواهد کرد و این خدمت می‌تواند در فراشمول شدن استفاده افراد از خدمات گردشگری کمک کند.


عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تمهیدات انجام شده برای تسهیل گردشگران خارجی به ایران نیز از ارائه کارت ویژه گردشگری به آنها خبر داد و افزود: بانک صادرات که در حال حاضر دارای بیش از ۲۰ شعبه خارج از کشور است، می‌تواند پس از اخذ مجوزهای لازم نسبت به اعطای کارت خرید در حوزه گردشگری به افرادی که قصد سفر به ایران را دارند، از طریق شعب خارجی بانک صادرات ایران اقدام کنند.

مرادی با اشاره به لزوم ایجاد تعادل بین نرخ مبادله ریال با ارز کشور مبدأ گردشگر، افزود:گردشگرانی که درحال حاضر به کشور ما سفر می‌کنند، امکان استفاده از دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش را ندارند و خرید نقدی و اسکناس به دلیل تغییرات نرخ برابری ارز چندان جذابیتی برایشان نداشته باشد، حتما با داشتن چنین کارتی می‌توانند جذابیت مطلوبی را تجربه کنند.​

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا