خرید تور تابستان ایران بوم گردی

#بیانصافی | زیر سوال بردن انتخابات بعد از شکست!

#بیانصافی است زمانی که آقای موحدی کرمانی بعد انتخابات 96 و شکست نامزد مطلوب بفرمایند:
«تخلفاتی در انتخـابات ریاست جمهوری رخ داده که می‌تواند در مجموع به اندازه چند میلیون رای روی نتایج اعلام شده تاثیر داشته باشد».

در حالی که رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد 88 فرمودند:
«اما برخی از طرفداران نامزدها هم اطمینان داشته باشند که جمهوری اسلامی اهل خیانت در آراء مردم نیست. ساز و کارهای قانونی انتخـابات در کشور ما اجازه‌ی تقلب نمی‌دهد. این را هر کسی که دست‌اندرکار مسائل انتخابات هست و از مسائل انتخابات آگاه است، تصدیق میکند؛ آن هم در حد یازده میلیون تفاوت! یک وقت اختلافِ بین دو رأی، صد هزار است، پانصد هزار است، یک میلیون است، حالا ممکن است آدم بگوید یک جوری تقلب کردند، جابه جا کردند»؛

⇐ هادی یاسمنی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز

[#بیانصافی ستونی روزانه در انصاف نیوز است]
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مقام معظم رهبری بعد از انتخابات 88 فرمودند “سازوکارهای قانونی انتخابات کشور ما اجازه تقلب نمیدهد”؛ دوستان اصولگرا هم تا قبل از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ به این فرمایش ایشان باور داشتند و هرکس نسبت به نتایج انتخابات آن دوره تشکیک وارد میکرد فتنه گر میخوانند. حالا که نتیجه باب میلشون نیست ناگهان اعتقاد پیدا کرده اند که تقلب نه تنها غیر ممکن نیست بلکه به صورت گسترده رخ داده! لطفا تکلیف مارا روشن کنید، بالاخره تقلب ممکن هست یا نیست؟ تشکیک وارد کردن به نتیجه انتخابات تهمت به نظام هست یا نیست؟ فتنه هست یا نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا