خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صدور قرار منع تعقیب در پرونده شکایت دادستانی از علی مطهری

وکیل‌مدافع علی مطهری گفت: پرونده موکلم که با اعلام جرم دادستانی تشکیل شده بود، پس از بررسی منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با اعلام جرم دادستانی علیه علی مطهری مبنی بر توهین و نشر اکاذیب نسبت به محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور سابق پیرامون نطق مطهری در مجلس که گفته بود « … موضوع عفاف و حجاب اسلامی که در اثر تشویق و ترغیب های پیدا و پنهان آقای رییس جمهور به بدحجابی و بی حجابی اکنون به وضع اسف‌باری رسیده است … » پرونده‌ای برای موکلم تشکیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محتویات پرونده و به لحاظ عدم کفایت ادله اثباتی به اتهام متهم موصوف از نظر بازپرس محرز و ثابت نشد و با استناد به ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه صادر و اعلام شد که قرار صادره پس از موافقت دادستان ظرف مهلت 10 روزه از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در دادگاه کیفری 2 تهران است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سال 92 در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خبر اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا