خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحقیقات هشت وکیل برای شکایت از مسکن مهر

یک وکیل دادگستری گفت: با کمک هفت وکیل دیگر در حال انجام تحقیقات ابتدایی در رابطه با پرونده‌ی شکایت از دست اندرکاران ساخت مسکن مهر هستیم. تعدادی از افراد زیان دیده هم برای طرح شکایت مراجعه کرده‌اند.

«مصطفی ترک همدانی» چند روز بعد از زلزله و سخنان اسحاق جهانگیری – معاون اول رییس جمهور – بعد از زلزله، با اعلام آمادگی برای قبولی وکالت این پرونده، در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: من و همکارانم در حال جمع ‌آوری دلایل کافی هستیم و اگر کارشناسان رسمی دادگستری تشخیص دهند که در ساخت ساختمان‌های مسکن مهر قصور شده است؛ طرح شکایت می‌کنیم.

«ساختمان‌های مسکن مهر»، آپارتمان‌های ارزان قیمتی که با هدف صاحب خانه کردن بدنه‌ی آسیب پذیرتر جامعه و رهایی از بحران مسکن طراحی شده بود؛ اما ساختمان‌های مسکن مهر در مناطق زلزله زده تخریب بالایی داشتند.

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، در نخستین اظهاراتش پس از زلزله‌ی استان کرمانشاه به صورت مستقیم به آن واکنش نشان داد.

او با توجه به اینکه بیشتر خانه‌های تخریب شده در زلزله‌ی اخیر متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر بوده است، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که «چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده‌اند» را بررسی کند. این واکنش‌ها درگیری‌های لفظی مختلفی را در پی داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام….باوجود پرداخت 14قسط ازاتحادیه وام مسکن مهر نامه دادند3میلیون بابت تامین اجتماعی.مالیات بدهکار هستید….اشتباه ما این بود که برگه تسویه نگرفتیم….آیا راهی هست؟آیا برای سند نیاز به نامه اتحادیه می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا