خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام ابوالفضل فاتح برای درگذشت دبیر خبر ایسنا

دکتر ابوالفضل فاتح در پیامی درگذشت علیرضا تلیانی، دبیر خبر ایسنا و از نیروهای قدیمی این خبرگزاری را تسلیت گفت.

در پیام نخستین مدیرعامل ایسنا برای درگذشت علیرضا تلیانی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
توصیف اندوه عمیقی که بر دل جان ما از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی و بهت‌آور آقای علی رضا تلیانی نشسته، بسی دشوار است. در حکمت خداوند قادر متعال درمانده‌ام که چرا باید رسانه‌ی جوانی چون ایسنا، این همه داغ و رنج ببیند؟ شهیدان قریب و عمرانی و سپس آقای میلاد حجت اسلامی و  همین سال گذشته آقای کمال حاجی‌پور و اینک داغی بر روی داغی دیگر.

علی رضای ما از یاران دوران نخست ایسنا بود و در همه این سال‌ها به انسانیت، شرافت، اخلاق، نظم، انگیزه و کیفیت، شهره بود و براستی فقدان باور نکردنی‌اش، دردی جگرسوز و اندوهی بی‌التیام است. چه بگویم و زبان به شکایت از که بگشایم؟ اگر نه این بود که خداوند مالک حقیقی و آدمی مملوک مطلق است، و اگر نه این بود که انسان‌های پاک نیت و نیکوکار در نزد پروردگارشان که مالک حقیقی است از فضل و نعمت و رزق حقیقی و بی پایان برخوردارند، تحمل چنین مصائبی هرگز میسر نبود. پس چاره‌ای جز آن نیست که تسلیم امر خداوند باشیم و با دعا و عمل خیر عزیزانمان را بدرقه کنیم تا روزی که خود نیز با این قافله‌ی تقدیر، هم سفر شویم.

به قاعده آن که خداوند بزرگ، مومنان را دعوت به صبر در مصائب نموده است، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌ی محترم ایشان و همه همکاران ایسنایی ام به ویژه همسر داغدار و دل شکسته‌ی ایشان خانم مریم وادی پور تسلیت عرض نموده و دست نیایش به آسمان برمی‌دارم که خداوندا: روح پاک علی رضای نازنین ما را در جوار ارواح مطهر صالحین و شهدا در اعلی علیین بخشش و آرامش و علو درجات عطا فرما.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ابوالفضل فاتح»

«علیرضا تلیانی» از دبیران خبر خبرگزاری دانشجویان ایران به‌ علت ایست قلبی درگذشت.

او از همکاران قدیمی ایسنا بود و دبیری سرویس‌های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» این خبرگزاری را بر عهده داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا