خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: بیش از هر رئیس‌جمهوری کار کردم

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه (به وقت محلی) با انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای از عملکرد دولتش، در صفحه توئیتری خود نوشت: من رونق اقتصادی ایجاد کردم و در مدت 10ماه احتمالا بیش از هر رئیس جمهوری (در این مدت) کار کرده‌ام.

 

به گزارش خبرآنلاین ترامپ در صفحۀ توئیتر خود نوشت: با این حال تنها چیزی که می‌شنوید «روسیه روسیه» گفتن دمکرات‌های ریاکار است که از آن بهانه‌ای برای توجیه شکست خود در انتخابات ساخته‌اند.

ترامپ اخیرا علیه رسانه‌هایی که فعالیت‌های دولت را در احیای مناطق توفان‌زده ناکافی دانسته بودند، موضع گرفته و همچنین شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» را به سبب انتشار گزارشی درباره استعفای پنهانی «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا مورد مواخذه قرار داده بود.

ترامپ که به ایالت مریلند سفر کرده است در حساب توئیتری خود نوشت: در بازگشت به واشنگتن، هفته بزرگی را در زمینه کاهش مالیات ها و خیلی چیزهای دیگر که اهمیت بسیار زیادی برای کشورمان دارد، در پیش خواهیم داشت. امیدوارم جمهوریخواهان بخاطر همه ما از پس این کار دشوار بر بیایند .لایحه کاهش مالیات ها دائم وضعیت بهتری پیدا می کند. نتیجه نهایی برای همه عالی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا