خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کمک‌های مردمی از‌ خراسان‌‌جنوبی به همسایه‌‌ی سیل‌زده ارسال شد»

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به سیل‌زدگان سیستان‌ و بلوچستان، مردم ولایت‌مدار این استان کمک‌های خود را اهدا کردند که به منطقه سیل‌زده ارسال شد.

پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی، محمدعلی کاوسی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: مردم خراسان‌ جنوبی همیشه در صحنه‌های همدلی سرآمد هستند و ولایت‌مداری آنان زبانزد است.

او افزود: در راستای دستور فوری رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود همه افراد برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان‌ و بلوچستان، بانوان نوغاب شهرستان درمیان ۱۵ هزار قرص نان به وزن چهار تن را پخت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی بیان کرد: پس از اعلام آمادگی هلال‌ احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مردم نوغاب به این جمعیت اعتماد کردند و کمک‌های خود را برای ارسال به سیستان‌ و بلوچستان به جمعیت هلال‌ احمر سپردند.

او گفت: نان پخت شده بانوان نوغاب توسط یک دستگاه ایسوزو شخصی بدون تقبل هیج وجهی از سوی راننده و به صورت رایگان به مقصد مناطق سیل‌زده بارگیری و ارسال شد.

کاوسی از اهدای ۳۵۰ تخته پتو توسط خیر قاینی برای سیل‌زدگان استان سیستان‌ و بلوچستان خبر داد و افزود: کمک‌های مردمی جمع‌آوری و از مرکز استان به منطقه سیل‌زده چابهار ارسال می‌شود.

او همچنین به ارسال کمک‌های دولتی از خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون سه هزار بسته غذایی از سوی هلال‌ احمر استان به سیستان‌ و بلوچستان ارسال شده و ۱۰ تیم عملیاتی این جمعیت در مناطق سیل‌زده در حال خدمت‌رسانی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه براساس قانون مدیریت بحران، مسئولیت جمع‌آوری، هدایت و توزیع کمک‌های مردمی برعهده جمعیت هلال‌احمر است، از مردم خواست کمک‌های غیرنقدی خود را تحویل شعب یا پایگاه‌های هلال احمر دهند.

او از مردم خراسان جنوبی درخواست کرد که کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۱۱۱۲ به سیل‌زدگان سیستان‌ و بلوچستان اهدا کنند تا خدمات بیشتری در مناطق سیل‌زده ارائه شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا