خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رییس فدراسیون کبدی به افتضاح: توطئه است!

محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی ، درباره ی افتضاح پیش آمده با انتشار عکس مربی تایلند با روسری می‌گوید اسیر یک توطئه انتخاباتی شده است!

خبرآنلاین نوشت: بی شک یکی از اتفاقات عجیب ورزش کشور تصویر منتشر شده از مربی تایلندی تیم کبدی این کشور در سالن مسابقات بانوان بود. جایی که او با کشیدن روسری روی سرش توانسته بود وارد استادیوم شود. این تصویر جنجال های زیادی به راه انداخته و بی شک مثل رضا رشیدپور این رفتار را وهن حجاب دانسته اند.

محمدرضا مقصودلو اما این رفتار را یک توطئه علیه خود قبل از انتخابات فدراسیون این رشته می داند و می گوید:«از دیشب ما داریم مدام در همین باره توضیح می دهیم. این یک شیطنت انتخاباتی است برای زیر سئوال بردن میزبانی خوب ما. ما که مسئول حفاظت و کنترل سالن نبودیم. اتفاقا این کار را همکاران خانم در نیروی انتظامی انجام می دادند. »

او در پاسخ به اینکه آیا ممانعت از ورود مربیان مرد تیم های دیگر با پروتکل های آسیایی در تضاد نبوده است؟ گفت:«ما قبل از درخواست میزبانی ، به صورت رسمی بخشنامه ای دادیم و اعلام کردیم ورود مربیان مرد برای تیم هایی که بانوان شان را فرستاده اند ، ممنوع است و حتی گفتیم که به این شرط میزبانی را می پذیریم و این شرط مان را تیم هایی که آمدند پذیرفتند. اصلا این آقا مربی تیم بانوان تایلند نیست. سرپرست تیم اعزامی شان است. یعنی سرپرست تیم آقایان شان هم هست. بعد هم این تصاویر برای زمان مسابقه نبوده است.»

او درحالی می گوید این تصاویر برای زمان مسابقه نبوده که چند تصویر مختلف از این مرد در سالن دیده شده که برای زمان های گوناگون است. مقصودلو می گوید:« تا جایی که ما دیدیم ، قبل از شروع یکی از مسابقات این آقا با شیطنت یک عکاس وارد سالن شده و شروع به عکس گرفتن کرده اند و بعد هم مسئولان حراست به ماجرا پی بردند و از سالن خارج شان کرده اند. اصلا در زمان مسابقه هم نبوده است. این ها می خواستند با این رفتارها روی مسابقات اثر منفی بگذارند و برگزاری و میزبانی خوب این رخداد را خدشه دار کنند تا روی انتخابات فدراسیون اثر بگذارند.»

هرچه هست اما این رخداد بازتاب منفی بسیاری در جامعه داشته است .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا