خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی وزیر ورزش به استاندار گلستان درباره‌ی اتفاقات رقابت کبدی

وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای به استاندار گلستان رسیدگی به اتفاقات مسابقات آسیایی کبدی در گرگان را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر پس از حواشی مسابقات آسیایی کبدی که به میزبانی استان گلستان برگزار شد و مسوولیت تامین حفاظت آن به‌عهده عوامل انتظامی استان بوده، در نامه‌ای به استاندار این استان بررسی و برخورد لازم و قاطع با مقصران را خواستار شد.

سلطانی‌فر در نامه‌اش به سید مناف هاشمی، استاندار گلستان با توجه به این که مسوولیت نظم و امنیت داخل سالن و محیط پیرامون آن براساس مصوبات جلسات شورای تامین بر عهده یگان ویژه نیروی انتظامی بوده است، بررسی کامل موضوع و برخورد لازم و قاطع با مقصران را خواستار شد.

بنا بر این گزارش رقابت‌های قهرمانی آسیا کبدی به میزبانی گرگان برگزار شد که حواشی به دنبال شد. عکس‌های منتشر شده از این رقابت‌ها نشان داد که سرمربی تیم ملی زنان کبدی تایلند که مرد بود برای حضور در سالن مجبور به پوشیدن سر خود شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. می بخشید منتشر کنید دیگه .چرا یه حرف حقیقت منتشر نمیشه . این وزیر ورزش […] یا دیگران رو […] فرض کرده؟ تو سالن که فقط پلیس زن می تونه حضور داشته باشه. بعد خودت […] یا به […] و […] می زنی توپو به زمین پلیس و استاندار میندازی؟ زرنگی؟ به جای عذر خواهی از مربی تایلندی و جواب دادن به مردم خودتو به کوچه علی چپ می زنی و دیگرانو متهم می کنی در حالیکه متهم و مقصر اصلی مجموعه شماست. ورود و خروج داخل سالن بوده نه بیرون که پلیس نظارت کنه؟پلیس نظارت کرده مربی مرد در رختکن بوده. و شاید پلیس گفته و ممانعت کرده به داخل سالن نرو،نره. ولی مسولان برگزار کننده مسابقه اجازه دادن بره و گفتن روسری که حوله بود سر کن. و پلیس هم باشه که نمیتونه ببینه متوجه بشه این زنه یا مردو همانطور که گفتیم احتمال داره متوجه هم شده باشه ولی مسئولین گفتن می تونه بره. و مقررات ورزشی زیاد به پلیس ارتباطی نداره. مگر در مسابقات داخلی و خارجی بانوان در ایران کلی مرد در داخل سالن حضور ندارن و فیلمهای هم مردها که نامحرمند و هم خانمها که برای مردهای نامحرم ببینده تلویزیون به نمایش در می اید؟ جوابی دارن بدن؟ اینا هم با خودشون درگیرن هم استفاده ابزاری می کنن. ابروریزی کردید بدتر دروغ هم گفتید که مربی تایلندی با مصاحبه اش رسواتون کرد. خجالت نمی کشید؟به جای عذر خواهی از ملت و مربی تایلندی بدتر ابو گل الود می کنید؟ می زنید چش رو هم کور می کنید؟ ما به جای مربی تایلندی ناراحتیم و احساس شرم می کنیم. گفت می دانم این مقررات ایران است .خشمگین نیستم اما غمگینم. می دونید غمگین یعنی چی؟ منظورش از غمگین بودن چه بوده؟غمش چه جوری بوده؟ نه نمی دونید. شماها نه می دونید نه می فهمید؟فقط دروغ و ریا و فریب تو کارتونه اینها رو خوب می دونید و می شناسید و می فهمید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا