خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید پزشکیان بر برگزاری علنی دادگاه بقایی

دکتر مسعود پزشکیان تاکید کرد: قوه قضاییه با برگزاری علنی جلسات دادگاه حمید بقایی از بروز تبعات منفی و حاشیه‌ سازی بیشتر این جریان جلوگیری کند.

نایب رییس اول مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، تصریح کرد: آقایان مشایی، بقایی و احمدی‌نژاد خواهان برگزاری علنی جلسات دادگاه هستند لذا لزومی ندارد قوه قضاییه با خودداری از برگزاری جلسه علنی، اجازه طرح مسائل دیگر را به این افراد بدهد.

وی افزود: صدور حکم در این شرایط موجب ایجاد شایبه می‌شود لذا بهتر است جلسات به صورت علنی برگزار شود تا فرصتی برای طرح مباحث حاشیه‌ای نداشته باشند.

پزشکیان با بیان اینکه قاضی اختیار ممانعت از برگزاری علنی جلسه دادگاه را دارد، گفت: با وجود اختیار قانونی قضات، تبعات این روند بدتر خواهد بود، البته بیان چنین اظهارات خلاف واقع از زبان آقای احمدی نژاد جدید نیست.

وی یادآور شد: آقای احمدی‌نژاد سال 84 و زمانی که به عنوان کاندیدای انتخابات به تبلیغات پرداخته بودند نیز از ربودن اموال بیت‌المال طی 28 سال قبل صحبت می‌کردند اما در آن زمان موضوع مورد توجه واقع نشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم اکنون حرف تازه‌ای زده نشده اما چون این افراد در موقعیت ضعف قرار گرفته‌اند، جنجال سازی می کنند و هر حرف بی مبنا و سند و مدرکی می زنند، در هر حال انتظار است با برگزاری علنی جلسات دادگاه از پرداختن به حواشی جلوگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا