خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر حضور میرحسین موسوی در بیمارستان +تکمیلی

یکی از دختران میرحسین موسوی در شبکه های اجتماعی خبر داده که پدرش امروز (سه شنبه) به بیمارستان برده شده است.
به گزارش انصاف نیوز، میرحسین موسوی هر از گاهی برای رسیدگی و بررسی های پزشکی به مراکز درمانی می رود؛ البته تصمیم درباره ی انتقال وی قاعدتا در اختیار خود وی نیست. موسوی از بهمن سال 89 در حصر خانگی به سر می برد.
پس از انتشار خبر حضور امروز در بیمارستان، شایعات بسیاری درباره ی وضعیت وی در شبکه های مجازی انتشار یافته است. این در حالی است که هیچ نشانه ای برای تایید شایعات وجود ندارد.
پس از روی کار آمدن دولت جدید، بخشی از هواداران روحانی به کررات از وی خواسته اند که زمینه ی رفع حصر از آقایان موسوی و کروبی را فراهم کند.
در این مدت وضعیت آقای کروبی تا حدی تغییر کرده و وی حدود سه ماه پیش از محلی که نگه داری می شده به منزل خود منتقل شد. به گفته ی نزدیکان وی، در وضعیت جدید، ماموران در طبقه ای مجزا از کروبی هستند و لذا او در وضعیتی بهتر قرار دارد.
میرحسین در بیمارستان آنژیوگرافی قلب شد
مهندس میرحسین موسوی روز سه شنبه توسط ماموران به بخش سی سی یو بیمارستان قلب تهران منتقل و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.
به گزارش بهار نیوز، نرگس موسوی دختر مهندس موسوی در گفتگو با سایت نزدیک به میرحسین می‌گوید: همه می‌دانستند که قلب ایشان در این سه سال مشکل پیدا کرده…. از روز شنبه هم که حالشان بدتر شده بوده، …ما هم کلا خبر نداشتیم تا الان. امروز باید به طور طبیعی ملاقات می‌داشتیم و من از صبح همه اش منتظر بودم و دلشوره داشتم. حالم خیلی بد بود و نمی دانستم علتش چیست، تا اینکه فهمیدیم امروز به جای اینکه ملاقاتشان کنیم باید خبر بستری شدن ایشان را در تنهایی بشنویم. 
وی افزود: حالا هم اصلا خبر نداریم و نمی دانیم وضعیت ایشان چگونه بوده. آیا استنت گذاشته اند؟ آیا رگی بسته بوده؟‌ در چه مرحله هستند؟‌ ما هیچ نمی دانیم، هیچ! در صورتی که این حق ماست که از حال پدرمان باخبر باشیم. من امروز رفتم سر کار، مشغول زندگی عادی ام بودم. اما حالا فهمیده‌ام در تمام این مدت پدرم روی تخت بیمارستان بوده، ما دردمان را به چه کسی باید بگوییم؟
زهرا موسوی دیگر فرزند موسوی هم گفت: پدرم در بیمارستان نتوانسته تست ورزش را تحمل کند و در نهایت با توجه به مشکلات قلبی وی، پزشکان اقدام به آنژیوگرافی کرده‌اند. وی تاکید می‌کند که مشکلات اخیر مهندس موسوی مربوط به روز جمعه است که در آن روز حالش به هم می‌خورد و از روز شنبه به مراتب حالش بدتر می‌شود، تا آنکه در روز یکشنبه پزشک به بالین ایشان آورده می‌شود و توصیه به پیگیری جدی می‌کند؛ تا آنکه در نهایت در روز سه شنبه میرحسین به بیمارستان منتقل می‌شود تا عمل آنژیوگرافی که از مدت ها قبل به آن نیاز داشت، بر روی قلب وی انجام شود.
وی گفت: فرزندان این پدر و مادر، ما هستیم و باید قبل از هر کسی ما در جریان مسائل آنها قرار بگیریم. حالا بر فرض بگویند پدر هیچ مشکلی ندارد و قلبش مانند یک جوان ۲۰ ساله کار می‌کند… آیا ما حق نداریم در کنارشان باشیم؟ اصلا اگر زبانم لال قضیه تمام می‌شد… ما حق نداشتیم در آن لحظات کنار پدر و مادرمان باشیم؟
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا