خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد وزیر علوم از محدودیت‌های دانشگاه آزاد برای اصلاح‌طلبان

وزیر علوم درباره سخنرانی ۱۰۰ نفر از اصولگرایان برای روز دانشجو در دانشگاه آزاد گفت: چنین کارهای معقول نیست. معتقدم نباید برای دانشجویان دانشگاه آزاد محدودیت وجود داشته باشد.دانشجویان دانشگاه آزاد هم مثل بقیه دانشجویان باید افکار، نظرات و سخنان احزاب،گروه‌ها و جناح‌های مختلف را بشنوند. ما باید به دانشجویان اجازه بدهیم خودشان قضاوت و انتخاب کنند.

منصور غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره لیست ۱۰۰ نفر از اصولگرایانی که مسئولان دانشگاه آزاد در اختیار دانشگاه‌های خود قرار داده‌اند تا در ۱۶ آذر ( روز دانشجو) سخنرانی کنند، گفت: تا این لحظه به طور رسمی مطلبی را تحت این عنوان به من اعلام نکرده‌اند و قاعدتا باید از رئیس دانشگاه آزاد هم در این خصوص سؤال کنید.

وی در پاسخ به این سوال  که به نظر شما مسئولان جدید دانشگاه آزاد به دنبال حذف اصلاح طلبان از این دانشگاه وتبدیل آن به پایگاه اصولگرایان هستند؟ عنوان کرد: چنین کارهای معقول نیست. معتقدم نباید برای دانشجویان دانشگاه آزاد محدودیت وجود داشته باشد.

غلامی خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد هم مثل بقیه دانشجویان باید افکار، نظرات و سخنان احزاب،گروه‌ها و جناح‌های مختلف را بشنوند. ما باید به دانشجویان اجازه بدهیم خودشان قضاوت و انتخاب کنند و لذا اگر چنین کاری شده باز هم می‌گویم معقول نیست.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که  شما به عنوان وزیر علوم در کدام دانشگاه سخنرانی خواهید کرد؟ گفت:  مشخص نیست، در حال حاضر برنامه ما این است که با آقای رئیس‌جممهور در این زمینه جلسه‌ای داشته باشیم، باید ببنیم که ایشان به دلیل مشغله‌هایی که دارند دعوت ما می پذیرند  یا خیر.

وزیر علوم ادامه داد: با آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداست و درمان نامه‌ای را  خدمت آقای رئیس جمهور فرستاده‌ایم مبنی بر این که یک نشست داشته باشیم فعلا دفتر ایشان جواب و تاریخی برای ما تعیین نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد خاصی برای این که رئیس جمهور در کدام دانشگاه سخنرانی کنند تا این لحظه وجود ندارد، گفت: اگر آقای روحانی قبول کنند به همه دانشگاها ابلاغ می کنیم که کدام یک ظرفیت برگزاری این مراسم را دارند و می توانند که آن را مدیریت کنند.

غلامی خاطر نشان کرد: همه دانشگاه های تهران آمادگی لازم را برای برپایی روز دانشجو را دارند و ما دانشگاه خاصی را در حال حاضر مد نظر نداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا