خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روحانی گفت وزیر زن نشد ما هم نفهمیدیم چرا نشد»

پروانه سلحشوری در همایش روز دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران‌جنوب درباره دلیل عدم انتخاب وزیر زن در هیات دولت گفت: ما همواره این مطالبه را از آقای روحانی داشتیم و این از ابتدایی‌ترین حقوق جامعه است که زنانی که نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند در مناسبات و عرصه سیاسی هم حضور داشته باشند و دارای وزیر زن باشیم. منتقد این امر بودیم و بارها درباره آن سوال کردیم و زمانی که آقای روحانی در مجلس حضور یافتند، بیان کردند که ما می‌خواستیم و نشد اما متاسفانه همچنان نفهمیدیم که چرا نشد که وزیر زن انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به دانشجوبان تاکید کرد: باید به دنبال کسانی باشید که درصدد افشای فساد هستند و به عنوان کسانی که می‌توانند جامعه را شکل دهند، هوشیار باشید. لذا نمایندگان و کسانی که به دنبال مبارزه با فساد هستند بدون حمایت‌ها تلاششان هم بی‌ثمر خواهد شد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در پاسخ به اینکه چه نظری در مورد حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی دارید، بیان کرد: به عنوان یک زن معتقدم که ضرر تبعیض جنسیتی به جامعه برمی‌گردد. لذا هرچه جامعه دو قطبی‌تر شود ضرر آن متوجه کل جامعه خواهد شد و در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه‌ها در کمیسیون فرهنگی مسائلی مطرح شد که بسترسازی مناسب صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به اینکه دلیل محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی چیست، گفت: شاید برای آقای خاتمی محدودیت ایجاد کنند که به جایی نرود اما آیا توانستند محدودیت ایجاد کنند که خاتمی در قلب شما نباشد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا