خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای صدیقی! هم «دهنده ملک» از طرف حوزه، جاعل بوده، هم «گیرنده ملک» از طرف موسسه جعل کرده؟ شما و پسرانتان هم کلا متوجه نشدید؟ /مردم منتظر پاسخ هستند

خبرآنلاین نوشت: آقای کاظم صدیقی سوال مهم اینجاست: چه کسی اوراق انتقال سند را “از جانب حوزه علمیه” امضا کرده است؟  آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟   

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی افشای انتقال باغ ازگل متعلق به حوزه علمیه امام خمینی به موسسه ای با سهامداری کاظم صدیقی و پسران و مدیر حوزه و یک نفر دیگر، افکار عمومی به طور جدی درگیر این موضوع شده است و اینک بعد از چند روز سکوت، ایشان طی نامه ای به دادستان تهران که در رسانه ها هم منتشر شده، توضیحاتی در این باره داده و نوشته است که امضای او و دیگران را “برای ثبت موسسه” جعل کرده اند ولی توضیحی درباره نحوه تملک باغ توسط این موسسه نداد.

آنگونه که عصر ایران روایت کرده، نامه ایشان به دادستان تهران به شرح زیر است و بعد از آن، چند سوال از جناب ایشان برای شفاف شدن هر چه بیشتر موضوع مطرح می کنیم که امیدواریم پاسخ دهند و شائبه ها برطرف شود:

بسم الله الرحمن الرحیم

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران

معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی و حوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود.

بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.

بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مومنین روشن و شفاف شود.

کاظم صدیقی
نامه صدیقی به دادستان تهران

چند سوال از آقای صدیقی


1 – اساساً وقتی حوزه علمیه فعال دارید، چه نیازی به موسسه ای برای آموزش های مذکور وجود داشته است که بعد نیاز شود، باغ به اسم موسسه شود؟

2 – آیا همان طور که در خبرها آمده، زمین مذکور باغ بوده است؟ اگر باغ بوده، آیا قرار بود آن را تغییر کاربری دهید؟ در جریان ممنوعیت تغییر کاربری باغ های تهران که هستید؟

3 – مرقوم فرموده اید کسی که مورد اعتماد بوده، مسوول ثبت موسسه می شود و او با جعل امضای شما و برخی دیگر از سهامداران، موسسه ای به اسم تان تاسیس می کند که “بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضاء” بوده است.

سهامداران چه کسانی هستند؟ “خودتان، دو پسرتان، مدیر مدرسه تان و فردی دیگر به نام جواد عزیزی”. (عروس تان هم بازرس موسسه است)

نوشته اید که خودتان در جریان نبودید، مدیر مدرسه تان هم نمی دانست، آیا حتی پسران تان هم متوجه نشدند که سهام دار شرکت شده اند؟ یا اگر متوجه شدند، حتی آنها هم به شما نگفتند تا این که یاشار سلطانی اسناد را منتشر کرد و شما از طریق رسانه ها فهمیدید در زمره مالکان موسسه هستید؟

4 – درباره ثبت موسسه توضیح داده اید. اما درباره اصل ماجرا یعنی “انتقال مالکیت باغ” توضیحی نداده اید و افکار عمومی و به تعبیر شما “خاصه مومنین” منتظر شفاف سازی در این باره اند.

طبق اساسنامه موسسه شما، کلیه اوراق و اسناد و عقود با امضای مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره (متفقاً) یا با امضای شخص شما (منفرداً) معتبر است.

پس انتقال اسناد باغ ازگل به موسسه مذکور باید قاعدتا با یکی از دو روش امضایی زیر صورت گرفته باشد:

– امضای مدیر عامل + امضای یکی از اعضای هیات مدیره (مدیر حوزه یا یکی از پسران شما)
– امضای شخص شما به تنهایی

اگر حالت اول بوده، لابد دستکم علاوه بر مدیر عامل، مدیر حوزه یا یکی از پسران شما در جریان بوده اند (مگر این که بگویید اینجا هم جعل کرده اند و باغ به نام شان شده است).

اگر حالت دوم بوده، پس خودتان به عنوان امضا کننده، در جریان بوده اید (مگر این که باز هم بگویید جعل کرده اند و باغ به نام تان شده است).

یعنی اگر اینجا هم مثل ثبت شرکت مدعی جعل شوید، معنایش این است که یکی رفته و ابتدا با جعل امضای شما و مدیر مدرسه شما و احتمالا پسران تان یک شرکت به اسم تان ثبت کرده و سپس مجدداً با جعل امضا، معامله ای انجام داده و باغی به اسم شما کرده است.

حمل بر صحت می کنیم و سوال پنجم را مطرح می کنیم:

5 – در فقره باغ، یک “انتقال گیرنده” داریم که می شود همان شرکت کذایی که شما روح تان هم از آن خبر نداشت و مدیر مدرسه تان هم مطلع نبود و احتمالاً پسران تان هم در جریان نبودند که مالک و عضو هیات مدیره آن شده اند و جاعل همه شما را یک جا دور زده و به اسم تان شرکت ثبت کرده است.

اما در سوی دیگر، “انتقال دهنده” داریم یعنی حوزه علمیه امام خمینی(ره) که شما تولیت آن هستید. می دانیم که در دفاتر اسناد رسمی، صرفا با حضور شخص ذینفع یا نماینده قانونی یا وکیل او سندی انتقال می یابد و حتی اثر انگشت هم در سیستم ثبت می شود.

سوال مهم اینجاست: چه کسی اوراق انتقال سند را “از جانب حوزه علمیه” امضا کرده است؟

آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟

یعنی هم «دهنده ملک» از طرف حوزه، جاعل بوده و هم «گیرنده ملک» از طرف موسسه، جعل کرده است؟ و شما هم کلا متوجه نشدید؟

اگر در این حد متوجه آنچه در اطراف تان می گذرد نیستید، در سمت های متعدد خودتان از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گرفته تا دبیرکلی بنیاد بین المللی غدیر، چه می کنید؟!

مردم ایران و “خاصه مومنین” منتظر پاسخ و شفاف سازی شما هستند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دبیر بنیاد بین المللی غدیر .الله اکبر این شغلها از کجا میاد .خود حضرت علی همچین بنیادهایی نداشت . به جای تاسیس همچین مراکزی مشکلات بیکاری جوانان .اعتیاد جوانان .ازدواج جوانان رو حل کنید به خدا مردم خودشون خودجوش بنیاد ملی غدیر تاسیس میکنن تا حکومت علوی رو به دنیا معرفی کنن .وقتی از حرف تا عمل ی عده از مسئولین کلی فاصله باشه نتیجه بهتر از این نمیشه .اصلا بهتر نیست همچین باغهایی به جوانان رایگان داده بشه برای برگزاری جشن ازدواج .

  2. آفرین به عصر ایران! نکته اصلی همینجاست: اگه خوشبینانه نگاه کنیم، واقعا آدمی با این درجه از ساده‌لوحی و ناآگاهی نسبت به اطرافیانش، چرا باید مسئولیت حساسی مثل ریاست ستاد امر‌به‌معروف رو داشته باشه؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا