خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجاهدان شنبه در کمین لیست شورای شهر اصلاح طلبان

«علی نظری» نماینده ی اصلاح طلب مجلس ششم در یادداشتی تلگرامی با عنوان «تلاش مجاهدان روز شنبه برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران!»، نوشت:

در جبهه اصلاحات عناصر فرصت طلبی که استعداد عجیبی در بند بازی دارند و به قول معروف فقط در عرصه های انتخابات از عنوان اصلاح طلبی استفاده می کنند، کم تعداد نیستتد!

این افراد هیچ قرابتی با مشی اصلاح طلبی و گفتمان تحول خواهی ندارند و اصلاح طلبی را دکانی برای نیل به مقاصد کاسبی خویش آنهم فقط در مقاطع انتخابات و تغییر دولت ها می پندارند.

در ایام پرالتهاب سیاسی نظیر سال 88 کاسبان اصلاحات مراقب بودند تا بدون هیچ گونه پرداخت هزینه از گذرگاههای پر پیچ و خطر عبور کنند. افراد خاص مورد اشاره در این یادداشت، لابی گرهای خاص و متبحری هستند که با کانون های فاسد دلواپس! منافع مشترک ایجاد کرده و در خوردن از توبره و آخور ید طولایی دارند.

«کاسبان اصلاحات» فقط از اصلاح طلب بودن رسم بهره گیری از رانت اصلاح طلبی برای حضور در لیست های انتخاباتی مجلس و شوراها را خوب بلدند، ولی در منش و روش سیاست ورزی با مانیفست اصلاح طلبی هزاران فرسنگ فاصله دارند.

حضور چنین افرادی در لیست اصلاح طلبان، موجب بدبینی و رویگردانی اقشار مختلف جامعه از لیست اصلاحات می شود. باید با حساسیت زاید الوصف افکار عمومی از طریق فشار به چهره های موثر در چینش لیست نهایی اصلاح طلبان، راه را بر این فرصت طلبان و کاسبان سیاسی بست!

اما در مقابل این جماعت معدود کاسب صفت، صدها چهره شاخص فداکار و هزینه داده ای وجود دارند و هیچگاه به منافع شخصی نمی اندیشند از جمله مصطفی تاجزاده، بهزاد نبوی، حسین مرعشی، کرباسچی، عبدالله رمضان زاده، عبدالله مومنی، داوود سلیمانی، فرجی دانا، احمد زیدآبادی، علی جنتی، میردامادی، مسعود باستانی، ابولفضل قدیانی، محس آرمین، حسین نعیمی پور و… در اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان که در راه استقرار دموکراسی، هزینه های هنگفتی از تحمل حبس تا از دست دادن کرسی های وزارت را متحمل شده اند.

این چهره های آرمانخواه که مایه دلگرمی توده ها به آینده اصلاح طلبی هستند، در انتخابات (مجلس و شورای شهر) هم هیچگاه برای حضور در لیست اصلاح طلبان به تکاپو نمی افتند.

هشدار بسیاری از دلسوزان اصلاح طلب به عقلاء و زعمای اصلاحات این است که در چینش لیست انتخابات آتی شورای شهر تهران نهایت دقت را به عمل آورند تا دوباره شاهد حضور افراد دلال و معامله گر در لیست اصلاح طلبان نباشیم.

در خاتمه باید تاکید ویژه کنیم افرادی که به لیست 21 نفره شورای شهر پایتخت راه می یابند، شجاعت نظارت بر عملکرد متخلفان را داشته باشند نه اینکه با اعطای امتیازات و رانت تسلیم شهردار و باندهای مافیایی شوند!

حضور افرادی چون علی مطهری در خانه ملت و رحمت ا… حافظی در پارلمان شهری ضرورتی اجتناب ناپدیر است.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جدای از آقازاده ها ، آقای محسن مهرعلیزاده و امثال ایشون هم نباید تو لیست باشن … در غیر اینصورت رای نخواهم داد … من اصولگراها رو به این تیپ آدمها ترجیح میدم که معمولا با مشارکت کم اصولگراها برنده میشن…

  2. آقاي نظري براي شما بايد تاسف خورد
    قاليباف با راي حافظي شهردار شد، و چهار سال پياپي به چمران راي داد و ايشان نيروي جناب آقاي محصولي مي باشد..

  3. انگار جناب نظرى فراموش كرده اند آقاى حافظى يكى از مهره هاى مؤثر محموت در دولت نهم بودند و تنها چند ماه آخر شورا سعى كردند عملكردى متفاوت با سالهاى گذشته خود داشته باشند ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا