خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرانسه و تونس 9 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و تونس 9 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فرانسه و تونس امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و تونس 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و تونس 9 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و تونس 9 آذر 1401

فرانسه که صعودش به مرحله بعد قطعی شده، امشب به مصاف تونسی می‌رود که برخلاف انتظار اصلا نتوانسته در حد یک تیم مدعی صعود ظاهر شود.

قهرمان جام جهانی 2018 در روسیه، جام جهانی جدید را برخلاف سه قهرمان سابق جام جهانی مقتدرانه آغاز کرده و دو برد خوب برابر استرالیا و دانمارک کسب کرده تا 6 امتیازی باشد و صعودش قطعی شود. آن‌ها امروزی در یک بازی تشریفاتی به مصاف تونسی می‌روند که گرچه در بازی اول خود برابر دانمارک مساوی ارزشمندی به دست آورد، در بازی دوم برابر استرالیا شکست خورد تا فاصله زیادی با صعود داشته باشد.

دو تیم پیش از این هیچ تقابل رسمی نداشته‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و تونس 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا