خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت هاشمی از «شب‌نامه» مدرسان حوزه در انتقاد از رهبری

به‌کوشش ناصر غضنفری، انصاف نیوز:

پنج‌شنبه 6 فروردين 1377 ۲۷ ذيقعده 1418 26 مارس 1998

عصر هم براى غواصى رفتيم؛ مربى عوض شده بود. در همان منطقه ديروز غواصى كرديم. 35 دقيقه طول كشيد و فيلم‌بردارى هم كرديم؛ چون هوا ابرى بود، ممكن است فيلم‌‌ها خوب نشده باشد.

در اظهارنظرهاى راديوهاى بيگانه در مورد ايران، تبليغات روى مشكلات اقتصادى، حركت تازه‌اى است كه به دنبال اظهارات آقاى خاتمى، رییس‌جمهور مبنى بر بيمار بودن اقتصاد ايران پيش‌آمده است. دولت براى توجيه كم‌تحركى و ضعف خود، چنين مسأله‌اى را مطرح كرده و دشمنان سوءاستفاده مى‌كنند. اصولاً دولت و حاميان داخلى و خارجى آن، مى‌خواهند با بزرگ‌ كردن مشكلات در گذشته، ضعف‌ كار خود را جبران‌ كنند. توجه ندارند كه اين اقدام، اعتبار كشور را كم، كار را مشكل و روحيه مردم و مديران را ضعيف مى‌كند.

جمعه 7 فروردين 1377

پيش از ظهر، وقتم با مطالعه و شنا در دريا گذشت. جلد سوم تاريخ تحولات سياسى را تمام كردم.

آقای محمدعلی طالب امام‌ جمعه كيش از من خواست كه براى حل مشكل آیت‌الله منتظرى كمك كنم و گفت جامعه انتظار دارد كه من نقش هماهنگ‌كننده‌ گذشته را ادامه بدهم.

هوا امروز در كيش گرم شده بود. قرار است آقاى علی‌اکبر ناطق نوری، رییس مجلس و آقاى روحانى دبیر شورای عالی امنیت ملی و خانم خدیجه ثقفی، همسر امام، بعد از مراجعت ما، جاى ما را بگيرند.

مغرب به خانه رسيديم. در گزارش‌ها، اعلاميه و شب‌نامه‌اى به اسم «مجمع مدرسان حوزه علمیه قم» قابل توجه است‌كه از اقدامات رهبرى انتقاد كرده‌اند؛ در خصوص‌تجليل‌هاى اغراق‌آميز از صداوسيما و حمايت از قانون‎‌شكنان حزب‌الله.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا