خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روز کریسمس در خانواده سلطنتی انگلستان چه می گذرد؟ + عکس

کریسمس خانواده سلطنتی انگلستان چگونه می گذرد ؟ تزیین میز غذا و منوی ناهار و شام مخصوص روز عیدشان چیست ؟ نحوه دادن عیدی در روز کریسمس بین خانواده الیزابت دوم چطور برگزار می شود ؟

سایت نمناک نوشت  روز کریسمس از ابتدای صبح تا ساعات پایانی شب یک روز بخصوص برای تمام مردم کشورهایی است که تقویم آنها با سال میلادی تغییر می کند ، دکوراسیون و تزیین منزل ، چیدمان زیبای میز غذا ودر نهایت هدایایی که داخل جوراب های آویزان خوش رنگ کنار درخت کریسمس نصب می شوند.

برای بسیاری جالب است بدانند افراد مشهور در این روز و شب چطور جشن و شادی برگزاری می کنند ؛ در این بخش به سراغ برنامه غذایی یکی از چهره های مشهور یعنی ملکه الیزابت دوم خواهیم رفت با ما همراه باشید.

کریسمس خانواده سلطنتیپ

 

خانواده سلطنتی بعد از خوردن صبحانه به کلیسا می روند و بعد از شنیدن و تماشای سخنرانی ملکه الیزابت برای خوردن نهار دور میز تزیین شده و مجللی که منوی مخصوصی دارد می نشینند .

کریسمس خانواده سلطنتی

 

ناهار روز عید خانواده سلطنتی سالاد مخصوص میگو است . روی این میز کلوچه های تازه ، خوراک هویج و جوانه بروکسل که به سبک سنتی تهیه می شود نیز روی میز خودنمایی می کند.

 

کریسمس خانواده سلطنتی

بعد از ناهار کمی استراحت کرده و نوبت به چای مخصوص عصر روز کریسمس می رسد ، زمانی که هدایای هریک از اعضای خانواده به او داده و باز می شود.

میز مخصوص شام کریسمس میز پرملاتی است ؛ 16 تا 20 مدل خوردنی از دسر تا غذای اصلی روی این میز زیبا تزیین شده چیده می شود که بوقلمون سرخ شده با تزیینات عالی اصلی ترین بخش ان است. دسر مخصوص این روز برای خانواده سلطنتی پودینگ کریسمس است.

کریسمس خانواده سلطنتی

کریسمس خانواده سلطنتی

کریسمس خانواده سلطنتی

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا