خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارسال گسترده پیامک برای طلاب حوزه علمیه

در روزهای اخیر پیامک های تبلیغات ابراهیم رئیسی به صورتی گسترده برای طلاب حوزه علمیه قم در حال انتشار است؛ پیامک‌هایی با همان ادبیاتی که از احمدی نژاد حمایت می شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، گستردگی و برنامه ریزی ارسال این پیامکها به اندازه ای است که حتی از طرف شماره‌هایی که طلاب به مجمع شهرستان‌های خود هم داده بودند پیامک تبلیغات به نفع آقای رئیسی دریافت کرده اند!

در تعدادی از پیامک‌های با مضمون مشابه، برنامه‌ی سخنرانی‌های چند روز اخیر رئیسی در قم تبلیغ شده بود از جمله همایش دیروز شنبه: «همايش بزرگ مردمي با حضور حجت الاسلام والمسلمين رئيسی کانديدای رياست جمهوری، شنبه، مصلي قم. با حضور خود زينت بخش مجلس باشيد».

در انتهای پیامک مشابه پیام بالا برای فراخوان همین سخنرانی، عنوان «دبیرخانه تشکل اساتید» نوشته شده است.

تبلیغ پیامکی دیگری در همین باره برای طلاب، این مراسم سخنرانی را «اجتماع عظیم مردم قم» خوانده بود.

متن پیامی درباره‌ی برنامه‌ی سخنرانی دیگری در همان روز آمده است: «سلام علیکم. استاد ارجمند از جنابعالی دعوت می شود در نشست صمیمی علماء اساتید و فرهیختگان حوزه با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین واقع در خیابان معلم شرکت فرمائید. شورای هماهنگی مجامع حوزوی ستاد آقای رئیسی».

برنامه‌ی سخنرانی دیگری که از همین طریق به صورتی گسترده تبلیغ می شد، مربوط به هفته‌ی پیش بود: «اجتماع پيگيري مطالبات مقام معظم رهبري (حضور حداکثري در انتخابات). سخنران حجت الاسلام و المسلمين نبوی، معاون تبليغ و امور فرهنگي حوزه هاي علميه. 96/2/14 ساعت 10 صبح، سالن اجتماعات دارالشفاء»

پیامکی دیگر برای طلاب، از آنها برای تبلیغ ثبت نام می کند: «اعزام جهادی طلاب و روحانیون به اقصی نقاط کشور جهت روشنگری سیاسی. سایت جهت ثبت نام تکمیلی … کانال تلگرام … شماره تماس …»

گروههایی در شهر قم که قبلا برای احمدی نژاد تلاش می کردند الان دارند برای رئیسی در این شهر کار می‌کنند و بر اساس تجربه‌ی گذشته به احتمال قوی در زمان حضور مردم در نیمه شعبان در جمکران و قم آنها بیشتر تبلیغات را به سوی شعارهای مذهبی خواهند برد.

چند سال پیش سی‌دی «ظهور نزدیک است» در قم در حمایت از احمدی نژاد منتشر شده بود!

یکی از طلاب در این باره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: یادم هست زمان تبلیغات انتخابات سال 88 در قم یک پوستر چاپ کرده بودند و اطراف حرم به مردم می‌دادند. در این پوستر نوشته شده بود «گناه احمدی نژاد خواندن دعای فرج است». با این کار در واقع می‌خواستند از احساسات دینی مردم بهره برداری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یادشان رفته حامیان همین آقا گفتند نظر مراجع درباره اجازه اجتهاد فقط به درد حوزه ها می خورد نه به درد خبرگان!

  2. بسم الله الرحمن الرحیم
    اکنون وقت آن رسیده که در انقلاب اسلامی ایران دولتی اسلامی روی کار بیاید و ریشه تفکر لیبرالی را بخشاند. ان شاء الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا