خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد احمدی نژاد برای مناظره با خاتمی

مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد با رد پیشنهاد تاج زاده برای مناظره با احمدی نژاد [لینک]، پیشنهاد کرده که «مناظره‌ای میان عالیجنابان سید محمد خاتمی و دکتر احمدی نژاد برگزار شود».

به گزارش انصاف نیوز، «علی اکبر جوانفکر» در یادداشتی تلگرامی نوشت:

«آقای مصطفی تاجزاده برای مناظره با دکتر احمدی‌نژاد در باره‌ی مقایسه‌ی عملکرد دولت إصلاحات با دولت مهر و عدالت اعلام آمادگی کرده است.

از آنجا که آقای تاجزاده در دولت اصلاحات مسوولیت مهمی نداشتند و از نظر سیاسی نیز نماینده‌ی دولت آقای خاتمی محسوب نمی‌شوند، لذا درخواست ایشان برای مناظره با دکتر احمدی نژاد بیشتر به یک شوخی شباهت دارد.

اگر در جریان مدعی اصلاح طلبی اراده‌ای برای مناظره، روشنگری و تنویر افکار عمومی و بویژه نسل جوان کشور وجود داشته باشد، منطقی و عقلانی آن است که چنین مناظره‌ای میان عالیجنابان سید محمد خاتمی و دکتر احمدی نژاد برگزار شود.

بنده این پیشنهاد را بدون هیچگونه انگیزه‌ی سیاسی مطرح می‌کنم و معتقدم که برگزاری آن، می‌تواند بسیاری از شبهات و ابهامات را برطرف سازد و به ارتقای بینش سیاسی و سطح آگاهی‌های عموم مردم بینجامد».

اعلام آمادگی تاج زاده برای مناظره با احمدی‌نژاد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    هم دهن شدن با احمدی نژاد هیچ سودی ندارد کسی که با میر حسین اون کار کرد و با محسن رضایی و با کروبی و با متکی و با … و با حضرت آقا این شخص ارزش هیچ چیز ندارد

    16
    2
  2. احمدی نژاد باید حقانیت خودش را در برابر این همه فساد اطرافیانش که هنوز هم ادامه دارد، ثابت کند .
    خاتمی هم باید ثابت کد که چرا کاری کرد که بعد از او احمدی نژاد آمد !

    4
    12
  3. تعجبم از پیشنهاد جناب تاج زاده عزیز ، هدف از مناظره با رسائی و احمدی نژادی ها چیست !؟ اینها که با اون ۸ سال عمل کرد خود رسوای خاص و عام شدند ، حالا هم دنبال تیریبونی برای مطرح کردن خود هستند و شایسته نیست که با مناظره ، اون هم با بزرگان اصلاح طلب چنین فرصتی در اختیار این برگهای سوخته قرار داده شود.

    13
    3
  4. شایسته نیست مرد اخلاق سیاست ایران جناب آقای خاتمی با آدم چیپی مثل احمدی نزاد حتی هم کلام شود چه رسد به اینکه با ایشان مناظره کند.دلقک های بهاری برای مطرح کردن خودشان دست به هر کاری می زنند.اما در مورد سید عزیز اصلاحات کور خوانده اند.

    21
    4
  5. جناب جوانفکر، اصلا نيازي به اين مناظره نيست وقتي که تمامي شاخص هاي قابل احصاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي، اجتماعي و… مربوط به هر دو دولت (عاليجنابان خاتمي و دکتر احمدي نژاد ) وجود دارد و در دسترس است. ضمنا جناب عقل کل، بقول خودتان فرار رو به جلو کرده ايد!؟ در مطلب منتشره آمده که تاج زاده در مورد حوادث سالهاي 78 و 88 پيشنهاد مناظره داده نه در باره مقایسه‌ی عملکرد دولت إصلاحات با به زعمتان دولت مهر و عدالت !! البته به روشني قابل درک است عجز و زبوني تان در مقابل سيد مصطفي، لذا دري وري گفتن تان، خيلي دور از انتظار نيست.

    16
    2
    1. احسنت جناب جزائرى، به نكنه صحيحى تذكر داده ايد هم كلامى سيد اصلاحات با پديده هزاره توجيهى ندارد.
      محموتيان هنوز هم او را رئيس جمهور دوره نهم و دهم مى خوانند ! جوانفكر هم خيالاتى شده كه مبادا شأن اربابش
      رعايت نشود !

  6. پیشنهاد خیلی خوبی هست. البته سید عزیز اصلاحات هم اینقدر بزرگوار هستند که هم کلام این پدیده هزاره سوم که معلوم نیست به چه چیز و یا چه کس معتقد است، بشود. منتها باید شرایط برابر برای این مناظره شده حتی با ناظران خارجی فراهم آید. البته پیش شرط این امر خروج سید عزیز ما از حصر و ممنوعیت تصویری و بیانی ایشان است.

    9
    2
  7. این ترهات واباطیل چیستند که این عناصر طرح می کنند ؟چه وجه تشابهی بین فرزندسبط اکبرمجتبی ع والگوی اخلاق با ریاست ……وجود دارد؟این عنصری که بسیاری از طرفداران وته مانده خورش به عدم صلاحیت اوبرای ان سمت اذعان دارندچه به شخصیت مورد توصیف کوفی عنان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    5
    1
  8. سایت انصاف نیوز به چه جراتی کسی که هشت سال رییس جمهور این مملکت بوده تو این هشت سر جمع حداقل چهل میلیون رای مردم پشتش بوده رو شطرنجی کرده
    سایت انصاف نیوز خودش چند درصد مردم نمایندگی میکنه؟؟؟
    دادن پیشنهاد کار خیلی خوبیه حالا ببینیم اونی که تکرار تکرار میکرد دل شیر داره بیاد مناظره یا یک جایی قایم میشع ؟؟؟پیش از این روحانی تن به مناظره نداد!!!
    سایت انصاف نیوز باید باید اسمش بزاره عقده احمدی نژاد نیوز کدوم انصاف ؟؟؟؟؟

    کسایی که مملکتو به اشوب کشیدن عکسشون قشنگ چاپ میشه کسی که رییس جمهور مملکت شطرنج ی شده
    عقده احمدی نژاد نیوز چاپ کن
    البته مشخصه چاپ نمی کنی
    اینو نوشتم تا نظرات ببیندگان دستت بیاد

    1
    13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا