خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال افزایش تعداد دانش‌آموزان جانباخته در حادثه راهیان نور

«مرتضی نظری»، مدیرکل روابط عمومی آموزش­ و ­پرورش از احتمال افزایش جان باختگان حادثه‌­ی اتوبوس راهيان نور دانش‌آموزان دختر در محور سوسنگرد خبر داد و اعلام کرد: نماینده­‌ی ویژه‌­ی وزیر _ «سید محمد بطحایی» – برای بررسی ابعاد حادثه راهی موقعیت شده است.

 مرتضی نظری در گفت­‌وگو با خبرنگار انصاف­‌نیوز گفت: با توجه به شدت آسیب‌­ها، احتمال افزایش تعداد جانباختگان به هفت نفر وجود دارد؛ این درحالیست که  حادثه، 38 مجروح نیز بر جای گذاشته است.

 وی با اعلام این که «یکی از پنج دستگاه اتوبوس حامل دانش‌­آموزان دختر از شهرستان نظرآباد استان البرز راهی راهیان نور بودند که بر اثر برخورد با یک دستگاه تویوتا هایلوکس دچار سانحه شد»، گفت: در میان جانباختگان سه دانش‌­آموز، یک مربی خانم، یک راننده اتوبوس یا راوی اردو به چشم می­خورد.

 نظری افزود: اسامی جانباختگان این سانحه را در اختیار داریم، اما تا تایید نهایی آن، امکان انتشار نداریم.

خبرنگار انصاف نیوز از این مسوول وزارت آموزش و پرورش، پرسید: «پس از حادثه­‌ی واژگونی اتوبوس حامل دانش‌­آموزان در هرمزگان گفته شد که اردوهای دانش‌­آموزی تا اطلاع بعدی متوقف شده است! آیا بازنگری صورت گرفت که این­‌بار این اردو برنامه­‌ریزی شد؟»، که او پاسخ داد: حرکت اتوبوس‌­ها در شب متوقف شده بود و نه همه­‌ی اردوها!

نظری افزود: در این اردو، مواردی مورد تاکید ما بود که باید رعایت می­‌شد که بر اساس آن، آقای وزیر دستور داده بود اتوبوس‌­های جمعی اسکورت شوند.

بر اساس این گزارش، تیم ویژه پلیس‌­راه هم اکنون در محل حاضر شده و در حال بررسی علت وقوع حادثه است.

اتوبوس سانحه دیده از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار حادثه شد. براساس گزارش‌­های اولیه، اتوبوس در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می­کند و واژگون می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اساسا هزينه/فايده اين اردوها چيست و کدام بر کدام مي چربد!!؟ مملکت و مردم ، خود داراي مشکلات بسيار و عديده اي هستند، فکر نمي کنم ضرورتي داشته باشد که مصيبت جان باختن دانش آموزان را در اينگونه اردوها و مراسم بي ، به مشکلات مردم اضافه کنيم! […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا