خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام کرباسچی پس از لغو سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

«غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، پس از لغو سخنران‌اش در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، پیامی را خطاب به تشکل میزبان منتشر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این پیام در پی می‌آید:

بسمه تعالی

خدمت انجمن اسلامی عزیز

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان

سلام علیکم

از لطف شما عزیزان تشکر می‌کنم. بسیار متاسف شدم که توفیق خدمت رسیدن پیدا نکردم و از زحماتی که متحمل شدید پوزش می‌خواهم. همیشه ایام ۱۶ آذر یادآور اختناق و ظلم دوران ستمشاهی و زنده بودن و حیات مظلومین است، حتی اگر حق حیات از آنها سلب شود. سخن من هم با شما همین بود که با هم تلاش کنیم در هر حال و هر شرایطی امید را برای سازندگی و آزادی از دست ندهیم. این سوء تفاهمات و چالش‌ها روزی پایان می‌یابد و همه خواهیم فهمید که راه نجات کشور و حل مشکلات احترام و اعتماد متقابل است. اگر قدر نیروهای نجیب و دلسوز و معتدل را ندانیم گرفتار کسانی می‌شویم که ندانیم با ناسازگاری‌ها و افراط گرایی‌هایشان چه کنیم.

در دریای طوفانی این همه مشکلات که بر سرمان از زمین و آسمان و داخل و خارج و چپ و راست فرود آمده راهی جز ایجاد همدلی و تقویت وحدت ملی و کمک به رفع سوء ظن‌های موهوم نیست. مفاد و محتوای مطالبی که قصد درمیان گذاشتنشان را با شما داشتم جز این نبود و این توصیه‌ی به حق و صبر و امید از عهده‌ی تک تک شما عزیزان هم بهتر از من بر می‌آید و شاید ضرورتی هم به این همه زحمت برای شما و حساسیت و هزینه تراشی بی مورد نبود.

امیدوارم در فرصتی دیگر افتخار حضور در جمع دانشجویان فهیم و آگاه دانشگاه علوم پزشکی زنجان را داشته باشم.

تا آن روز امید و صبر و اعتدال و تعقل همواره همراهتان باد.

غلامحسین کرباسچی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا