خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گفتند تیم اول15 سکه اما فقط یک لوح تقدیر دادند»

مسوول تیم کامپوزیست، شرکت کننده در جشنواره «کارآفرین شو» در اعتراض به پرداخت نکردن جوایز این جشنواره گفت: باید در قسمت استارتاپ‌ها به تیم اول 15 سکه، تیم دوم 10 سکه و تیم سوم نیز 5 سکه پرداخت می‌شد، اما در نهایت یک لوح تقدیر و یک تندیس دریافت کردیم و این تمام آنچه بود که به ما اهدا شد.

«مجتبی شکرالهی» در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز درباره جشنواره «کارآفرین شو» گفت: جشنواره کارآفرین شو توسط شرکت Since Teach+ برگزار شد. این همایش تحت حمایت نهادهای مشهد بود و در پوستر این همایش نیز لوگوی دانشگاه فردوسی، بنیاد ملی نخبگان، جهاد دانشگاهی مشهد، پارک علم و فناوری وجود داشت و در همایش دو روزه‌ای که در روزهای 16 و 17 آذرماه که در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار شد، همه نهادهای مذکور، رییس پارک علم و فناوری، رییس بنیاد ملی نخبگان و… در سطح ریاست به همراه معاونت‌های دانشگاه حضور داشتند.

این شرکت کننده با اشاره جوایز نوشته شده در پوستر جشنواره افزود: جوایز همایش کاملاً مشخص بود و بلیط مراسم نیز در سایت evand به فروش می‌رسید که بنده یک بلیط 350 هزار تومانی تهیه کرده بودم و چون در دانشگاه برگزار می‌شد ما نیز اعتماد کردیم؛ بنده فارغ التحصیل همین دانشگاه هستم.

وی ادامه داد: در قسمت استارتاپ ها باید به تیم اول 15 سکه، تیم دوم 10 سکه و تیم سوم نیز 5 سکه پرداخت می‌شد. ما مقام اول را به دست آوردیم و در روز اختتامیه که برای دریافت جوایز رفتیم و آقای شهردار به همراه معاونت‌های دانشگاه برای اهدای جوایز حضور داشتند، در نهایت یک لوح تقدیر و یک تندیس دریافت کردیم و این تمام آنچه بود که به ما اهدا شد.

شکرالهی با اشاره به اعتراضات به علت اهدا نکردن سکه‌ها گفت: زمانی که ما به جوایز اعتراض کردیم و سؤال پرسیدیم، گفتند که اسپانسر حمایت نکرده است و ما را دور زده است و این سکه‌ها منتفی است. به نظر بنده این مورد مشکوک است، زیرا روند داوری نیز به گونه‌ای بود که زمانی که ما اول شدیم تمام صحبت‌هایشان را تغییردادند.

مدیر تیم کامپوزیست با اشاره به روند داوری ارائه شده در افتتاحیه ادامه داد: در افتتاحیه و اعلانات مکتوب یک روند برای داوری ارائه شده بود، اما درزمان مسابقه یکی از دبیران پشت تریبون آمد و گفت که یکسری اعتراضات به روند برگزاری مسابقه شده است و رویه‌ای جدید از داوری را تعریف کرد.

این شرکت کننده روند اولیه داوری را این گونه تشریح کرد: ابتدا داوری بصورت سه مرحله‌ای ارائه شده بود که امتیاز هر مرحله فقط برای آن مرحله لحاظ شود. در این مرحله تعدادی فرم را در سایت evand تکمیل کرده بودیم و به صورت مکتوب داوری شده بود و از میان 400 تیم به جمع 25 تیم راه یافتیم که به هر کدام یک غرفه دادند، در مرحله دوم همایش یک تیم داوری را نتخاب کرده بودند که اصول انتخاب داور نیز مشخص نبود و در نهایت پس از داوری 10 تیم به مرحله پایانی راه یافتند که ما نیز جز این 10 تیم بودیم.

وی افزود: در مرحله آخر باید بر روی استیج ارائه می‌دادیم و با رأی حاضرین در سالن تیم‌های برتر مشخص می‌شدند که ما نیز رأی این مرحله را بدست آوردیم و این آرا بصورت آنلاین قابل مشاهده بود. پس از آنکه ما بعنوان تیم اول انتخاب شدیم، دبیر جشنواره پشت تریبون رفت و گفت که به این صورت نمی‌شود و باید امتیازهای هر سه مرحله تجمیع شود، در حالی که امتیازهای مراحل قبل مشخص نبود.

مجتبی شکرالهی ادادمه داد: ما در برابر این قضیه مقاومت کردیم و چون نمی‌خواستند که اختلالی در جلسه بوجود بیاید و گفتیم که مستندات روز افتتاحیه وجود دارد، در نهایت همان روند اولیه اعمال شد و ما بعنوان تیم اول انتخاب شدیم و با یک لوح تقدیر که آنهم به نظرم همان جا نوشته شده بود و دارای غلط‌های املایی بسیاری بود از ما تقدیر شد.

photo_2017-12-13_17-10-19 photo_2017-12-13_17-07-58 photo_2017-12-13_17-07-52

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا