خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک کاسب: دیگر اصلاح طلب نیستم!

روزنامه‌ی کیهان، «فاطمه دانشور» از اعضای شورای شهر قبلی تهران را «چهره اصلاح طلب» خوانده و به نقل از او تیتر زده است که «با این عملکرد اصلاح‌طلبان من دیگر اصلاح‌طلب نیستم».

به گزارش انصاف نیوز، کیهان در بازتاب اظهارات خانم دانشور نوشته که «عضو پیشین شورای شهر تهران می‌گوید با عملکردی که از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دیدم، دیگر اصلاح‌طلب نیستم». این در حالی است که او هیچ گاه عضو شورای عالی و هیچ یک از احزاب اصلاح طلب نبوده است!

شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان دانشور را که در انتخابات سال 92 به خاطر نبود کاندیدا، مورد حمایت لیست اصلاح طلبان قرار گرفته بود، این بار اما در لیست قرار نداد.


متن زیر را کیهان از روزنامه‌ی فرهیختگان نقل قول کرده است:

فاطمه دانشور در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان اظهار داشت: «اگر به من بگویند که خانم دانشور شما با رفتارهایی که دیدید آیا هنوز اصلاح‌طلب هستی یا خیر؟ می‌گویم نه. اگر معنا و تعریف اصلاح‌طلبی این باشد، باید بگویم نه.»

او می‌گوید: «با توجه به اینکه در شورای چهارم در اقلیت قرار داشتیم، من و دیگر دوستان به مدت چهار سال در فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران بسیار تلاش کردیم. تا اینکه زمان انتخابات شد و نسبت به رویه چیدمان لیست هم معترض شدیم ولی متأسفانه با عدم پاسخگویی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مواجه شدیم و هیچ وقت به ما گفته نشد که بر چه معیاری نتوانستیم به لیست امید ورود کنیم یا کلاً چرا فارغ از بحث لیست حذف شدیم.»

دانشور تأکید کرد: «متأسفانه هیچ یک از این اتفاقات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره من و دیگر دوستان رخ نداد و تاکنون هم پاسخی از سوی این شورا به ما داده نشده و به گروه و فراکسیون اصلاح‌طلبان که در شورای شهر چهارم در اقلیت قرار داشت بی‌احترامی کردند. ما با وجود محدودیت‌ها در شورای شهر به معنای واقعی کلمه ایستادیم و جنگیدیم.»

وی در این باره افزود: «ما همه این نکات و موارد را به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و آقای عارف به صورت مکتوب و شفاهی اعلام کردیم و از آن زمان تاکنون هیچ پاسخی به ما ندادند. متأسفانه شورای عالی رزومه یک عده را کلاً حذف کرد و به قول خودشان امتیازی به ما تعلق نگرفت.»

این چهره اصلاح‌طلب گفت: «اینها باید ما را صدا می‌کردند و می‌گفتند که ما به فلان دلایل شما را اصلاح‌طلب نمی‌دانیم.»

عضو سابق شورای شهر می‌گوید: «جریانی پایدار می‌ماند که در اخلاق حرف اول را بزند. متأسفانه شورای عالی و آقای عارف نه جواب ما را دادند و نه توجیهی برای کارهایشان آوردند و الان هم در حال پرداخت هزینه رفتارهای دوستان هستیم. شما هیچ وقت نمی‌توانید روی تجربه قلم بگیرید زیرا در اظهارنظرهای اعضای جدید شورای شهر تهران این بی‌تجربگی موج می‌زند.»

او اذعان کرد: «چه تضمینی وجود دارد که چهار سال یا دو سال دیگر مردم دوباره به جریان اصلاحات اعتماد کنند و به لیست اصلاح‌طلبان رأی بدهند؟ متأسفانه مردم ما همواره در حالتی از انتخاب قرار گرفتند که برای اینکه فلان کس رأی نیاورد به آن دیگری رأی دادند، نه اینکه آن آدم خوبی باشد.

دانشور در بخش دیگری از سخنان خود به پسر ارشد هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: «ما جزء کسانی بودیم که از شهردار شدن محسن هاشمی در شورای چهارم حمایت کردیم و ایشان هم در پنجمین شورای شهر تهران به عنوان کاندیدا در انتخابات ثبت‌نام کرد.»

دانشور اذعان کرد: «بعد از نام‌نویسی آقای هاشمی، گروهی منتسب به جریان اصلاحات نگران شدند و گفتند شاید دوباره محسن هاشمی مانند شورای چهارم به دنبال شهرداری تهران باشد. این گروه که در شورای عالی اصلاح‌طلبان هم حضور داشت برای اطمینان، من و دیگر دوستان حامی ایشان را مانند آقایان دوستی، حکیمی‌پور و… از حضور در لیست حذف کردند تا مبادا همانند شورای چهارم از شهردار شدن محسن هاشمی حمایت کنیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام.البته کاسبی یک شغل شریفه ولی منظورشما ازدادن لقب کاسب به ایشان چیه؟افراد حق دارن ازاصلاح طلبان انتقاد کنن وباید جواب روشن به انها داد نه اینکه برچسب به انها زد.

    10
    8
  2. مسئول محترم سایت انصاف نیوز
    چند وقتی است در سایت شما ذیل برخی مطالب کامنت می گذارم . آنچه موجب می شود که اشخاص (ولا اقل برخی اشخاص ) به یک رسانه توجه کنند بیش از دیدگاه و خط مشی آن شیوه و راه و رسمی است که در برخورد با دیگران اتخاذ می کند اصلاحگری هم اگرنه به معنای متعارف و جناحی بلکه به معنای اصیل آن در نظر گرفته شود نیازمند اصلاح خُلاق و خو منش و طرز سلوک آدمی است من به درست و نادرست آنچه در این گزارش گفته شده کار ندارم شما می توانید آنرا بازبانی بهداشتی و منطقی از جوانب مختلف نقد کنید و یا حتی آنرا انعکاس ندهید اما تحقیر و توهین به دیگران به هیچ وجه قابل قبول نیست. اگر شما این تیتر توهین آمیز را تغییر ندهید بدین معنا است که با تحقیر و توهین به مخالف علی الاصول مشکلی ندارید. در انتها قسمتی از آیه شریفه قرآن را تقدیم شما و همکارانتان می کنم که: “و جادلهم باالتی هی احسن”

    5
    4
  3. بی اخلاقی در تیتر و عنوان مطلب موج می زند
    کتاسفانه صاحبان سایت و رسانه های منسوب به اصلاح طلبی هم چونان رقیب جناحی شان با نسبت دادن القاب و تهمت به دیگران به ورطه بی اخلاقی سقوط می کنند
    چرا نباید خانم دانشور دلخوردگی و یا حتی موضع کنونی خود نسبت به جریانات را اعلام نکند ؟
    مگر حتی کسانی که در سایر کشورها با استعفای رسمی از احزاب متبوع کنار می روند کاسب حزب لقب می گیرند ؟
    متاسفم برای همه اندبشه و قلم و رسانه تان

    7
    8
  4. خانم دانشور در شورای چهارم خیلی زحمت كشید و بیشتر بار انتقاد از معضلات و مصایب اجتماعی شهر بر دوش ایشون بود.

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا