خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر مدیر «جوان» درباره لباس مجری سابق زن صداوسیما

«عبدالله گنجی»، مدیر مسوول اصولگرای روزنامه‌ی «جوان» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «راز طراحی کفشهای پاشنه بلند در غرب» به لباس «فرناز قاضی زاده»، مجری فعلی بی بی سی فارسی اشاره کرد که پیشتر مجری شبکه‌ی یک صداوسیما بوده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل یادداشت آقای گنجی در پی می‌آید:

از کودکی وقتی بلندی غیر طبیعی پاشنه کفش برخی زنان را می دیدیم از خود می پرسیدیم این کار چه لزومی دارد؟ طرف نمی تواند راه رود وشاید با پیچیدگی پا مواجهه شود.اخیرا مصاحبه ای از مهمترین طراح کفش جهان از بی بی سی فارسی پخش شد که فلسفه طراحی آن را بدون کتمان کاری اعلام کرد.

غربی ها که بعضا زن مسلمان را به عنوان”برده جنسی” معرفی و تحقیر می کنند شگرد های علمی را نیز برای لذت جنسی در فضای عمومی به کار می گیرند.اخیرا تلویزیون ملکه انگلستان چندین گزارش در رابطه با آزار و اذیت جنسی در محل کار زنان پخش کرد و ابعاد رفتاری آزار و اذیت جنسی را بسیار وسیع دانست.

از نگاه تا لمس دست در تاباندن یک موس کامپیوتر و …. اما همان زنی که این برنامه را گزارش می کرد خود را به شکلی در آورده بود که مخاطب به جای سخن او به خود او باید توجه می کرد و همزمان این آزار و اذیت اتفاق می افتاد و این پارادوکس عجیبی است.

در غربی که مدعی برابری جنسی هستند مردانشان مثل مردان شرق از پوشش کامل و وزین برخوردارند اما زنان نیمه عریان هستند و این قاعده را به عنوان یک ارزش به زنان قالب کرده اند.در همین تلویزیون بی بی سی فارسی که وقت زیادی را صرف دفاع از زنان در مقابل ازار جنسی کرد، مرد ایرانی(مثلا بهنود) با پوشش کامل روی صندلی می نشیند و در مقابل یک خانم با دامن بالای زانو و پاهای عریان، سینه باز و لباس رکابی و کفش پاشنه بلند غیر طبیعی در مقابل او. حال آزار و اذیت جنسی چه وضعیتی پیدا می کند؟. ایجاد زمینه و مبارزه همزمان با آزار و اذیت چطور با هم جمع می شود؟

در خصوص علل طراحی کفش پاشنه بلند که آسیبهای آن طبیعی است نیز هدف لذت جنسی مردان است و زنان غرب این را پذیرفته اند و در عین حال مدعی عدم بردگی جنسی هم هستند.
الیزابت سمل‌هک معتقد است که: “کفش‌های پاشنه‌بلند از اواخر قرن ۱۹ میلادی و زمانی تحریک‌کننده و سکسی خوانده شدند که مدل‌های عریان در عکس‌های فرانسوی با آنها ژست گرفتند و این عکس‌ها تداعی کننده آن عکس‌ها شدند”

دکتر هلن فیشر، متخصص انسان‌شناسی زیست، می‌گوید “:کفش‌های پاشنه‌بلند باعث می‌شود ظاهر زنان از نظر جنسی “پذیراتر” به نظر برسد. او می‌گوید که بین پستانداران ظاهری با کمر قوسی‌شکل و باسن برآمده، از نشانه‌های آمادگی برای داشتن رابطه جنسی است که کفش پاشنه بلند برای انسان آن را جذابتر می کند”

شیلا جفریز، از فمنیست‌های افراطی می‌گوید :”کفش‌های پاشنه‌بلند نه فقط ظاهر زنان را برای مردان فریبنده‌تر می‌کند، بلکه برایشان دردآور است و مانع بعضی فعالیت‌ها، مثل دویدن آنها می‌شود .”

بنا به تحقیقی جدید در ایتالیا، پوشیدن کفش پاشنه دار، البته نه پاشنه خیلی بلند (صناری)، احتمالا به حفظ سلامت عضلات ناحیه لگن خاصره زنان و همچنین روابط زناشوئی آنها کمک می کند.

یک ارولوژیست ایتالیایی، که می گوید عاشق کفش های “سکسی” است، ثابت کرده که پوشیدن کفش های پاشنه بلند بر خلاف نظر برخی کارشناسان بهداشتی ضرر زیادی برای سلامت زنان ندارد

اگر علت تفاوت پوشش لباس و کفش زن و مرد در غرب با هدف ایجاد آزار و اذیت جنسی نیست ،پس چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    پسرم ! بردگی جنسی یا هر نوع بردگی دیگر – یعنی اینکه ( ارباب ! ) بدون رضایت ( برده ! ) و مطابق هوی و هوس خودش، بخواهد از او استفاده جنسی – یا هر استفاده دیگری بکند ! آخر پسرم ! چگونه کشف کردید که رابطه فیمابین آن دو مجری در BBC ارباب – رعیتی است ؟

    19
    2
    1. اونارو ول کن دادش اولا اینکه اون رابطه یی که گفتی با رضایت و بی رضایت نداره یه جنایته بی رضایتش که مشخصه با رضایتشم یه لحظه فک کن چطور میشه ادم سالم از جنایت علیه خوذش یا دیکری بدست خودش لذت ببره؟!جنایت واژه ی کوچیکیه براش
      دوما کل حرفاش درمورد کفش پاشنه بلند کاملا درسته یه تفکر زن ستیز و خشونت امیز تو طراحی این کفشا هس هیچ توجیه درست و حسابیم نداره اصن
      امیدوارم دیگه هیچوقت طراحی نسه البته اگه زنان نپوشن

      1
      2
  2. من هم آن برنامه را ديدم، ولي مثل آقاي عبدالله گنجي منقلب نشدم. ياللعجب از بعضي قلوب و اذهان و اعوذبالله من همزات الشياطين

    14
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا