خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازتاب گسترده برنامه بسیج شریف در آمدنیوز

بازتاب گسترده‌ی برنامه‌ی چند روز پیش بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در آمدنیوز پس از چند روز واکنش کانال تلگرامی این تشکل را به همراه داشت.

به گزارش انصاف نیوز، سخنان انتقادی دو نفر از سخنران‌های مراسم بسیج دانشجویی درباره‌ی برخی نهادها، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور بازتاب بسیاری پیدا کرد، از جمله در آمدنیوز که مانور ویژه‌ای بر روی این مراسم داشته است.

حالا کانال تلگرامی بسیج شریف در متنی نوشت:

«تقدیم به پاریس یا استانبول نشین حرّاف که هنوز نفهمیده درد همه ی ِما در دوشنبه داغ جمهوری اسلامی ایران بود. قسمتی از حاشیه نگاری دوشنبهِ داغ توسط دانشجویان: یک تار موی گندیده‌ی دانشجویان عدالت‌طلب انقلابی، یک تار موی گندیده‌ی منصور نظری‌هایی که «آقا» از دهان‌شان نمی‌افتد، شرف دارد به بی‌شرف‌هایی که هشت سال است گناه 88 را استغفار نکرده‌اند.  هزاری هم که «آمدنیوز» نجس از بروبچه‌های انقلابی ِ ما مثلا حمایت کند، هزاری هم که نطق‌هایشان را منتشر کند، هزاری هم که بخواهد با پوشش دادن «آن‌ها»، «این» امر مقدس را درگیر شکاف و اختلاف کند؛ غلط خورده! کاشکی دستم به آن روح‌الشیطان می‌رسید تا یقه‌اش را بگیرم و در گوشش بگویم: «محمد امین ِ ما، منصور خان ِ نظری، جوانان شیرازی و همه آن عدالت‌جویانی که نامشان را با دهان نجس رسانه‌ات بردی، بچه همین آب و خاکند. بچه همین انقلابند. نوه‌های همین «آقا»یند. واکس کفششان را هم نمی‌دهند بزنی روی کَره‌ی صبحانه‌ات. زبان تو لیاقت لیسیدن پاچه‌هایشان را هم ندارد! دلارهای خون‌آلود اربابانت را ببر و جای دیگری پهن کن؛ لعنتی!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا