خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدی گلپایگانی: پیام رهبری مقدمه‌ی نابودی آل‌سعود است

خبرگزاری مهر گزارش داد:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به پیام صادر شده از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص حج اشاره کرد و گفت: پیام ایشان بسیار خشمگینانه بود و این را می‌توان مقدمه نابودی آل‌سعود تلقی کرد.

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی در نخستین یادواره شهدای روستای حسن‌رباط ضمن خرسندی از حضور خود در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکرم که این توفیق را نصیب ما کرد که بتوانیم ذره و مقدار ناچیزی از وظایف بزرگی که نسبت به شهدا بر عهده داریم را ادا کنیم.

وی اضافه کرد: در روایات داریم که با ریختن اولین قطره خون شهید، تمام گناهش بخشیده می‌شود به جز حق‌الناس که حق اختصاصی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ثابت رهبر معظم انقلاب، دیدار با خانواده شهداست، ابراز داشت: در بسیاری از این دیدارها، خانواده شهدا اطلاع قبلی از حضور ایشان ندارند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه اکثریت خانواده شهدا در سطح متوسط و زیر متوسط جامعه زندگی می‌کنند، افزود: آنها حتی در دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز خواسته‌ای نداشته و برای خود خانواده شهید بودن را افتخاری بزرگ می‌دانند.

*تمام تلاش دشمنان در جهت سلب امنیت و آرامش ایران است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مسئولان نیز راه رهبر انقلاب را در پیش گرفته اند، اظهار داشت: البته باید بدانیم این رفتار وظیفه مسئولان است چرا که اگر خون شهیدان نبود، امنیت موجود بر کشور حاکم نبود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام تلاش و کوشش دشمنان کشور، در جهت ایجاد آشوب و سلب امنیت و آرامش در کشور ایران است، تصریح کرد: برای مثال داعش تمام توان خود را برای ایجاد انفجار در کشور به کار برد ولی هرگز موفق نشد و این در حالی است که در کشور سوئد که گل سر سبد کشورهای اسکاندیناوی است، طی چند روز گذشته در یکی از مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) بمب‌گذاری و تعدادی را به شهادت رسانده است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی، داعشیان را انفرادی خون‌خوار، وحشی و فاقد انسانیت و شرف توصیف کرد و افزود: این افراد حتی به زنان، کودکان و افراد ناتوان نیز رحم نکرده و سر آنها را نیز می‌بُرند.

*اسرائیل ذی‌نفع فسادهای ایجاد شده توسط آمریکاست

وی با اشاره به اینکه نیازهای داعش از محل دلارهای سعودی، قطر و اموال مردم مسلمان برخی کشورهای عرب تأمین می‌شود، افزود: باید توجه داشته باشیم که سر همه اینها در آخور آمریکاست و ۵۰ سال پیش بود که رهبر کبیر انقلاب به آمریکا، لقب شیطان بزرگ را دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در دنیا فساد ایجاد می‌کنند، گفت: اسرائیل ذی‌نفع فسادهای ایجاد شده توسط آمریکاست و این دو در کنار هم سعی بر اختلاف‌اندازی بین مسلمان‌ها داشته و خود نظاره‌گر هستند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در ادامه با بیان اینکه امسال در سراسر کشور شاهد جلسات عزاداری شهادت امام حسین (ع) با کیفیت و کمیت بهتر نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم، تصریح کرد: ما با کیفیت‌بخشی به این جلسات، باید این امانت بزرگ را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی همچنین به پیام صادر شده از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص حج اشاره کرد و گفت: پیام ایشان بسیار خشمگینانه بود و این را می‌توان مقدمه نابودی آل‌سعود تلقی کرد.

*در آینده‌ای نزدیک منتظر نابودی آل‌سعود هستیم

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: دیگر آب شیعه و مسلمان واقعی با آب آل‌سعود در یک جوی نمی‌رود و ما در آینده‌ای نزدیک منتظر نابودی آل‌سعود هستیم.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با تأکید بر اینکه ما در دنیای کنونی قادر به درک جایگاه شهدا نیستیم، افزود: خانواده شهدا باید توجه داشته باشند که با تقدیم فرزند، پدر یا برادرشان در راه خدا سرمایه‌گذاری کرده‌اند که هیچ سود و ضرری در آن نخواهند دید چرا که با خداوند معامله کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا