خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ای در حمایت از تحصن مهدیه گلرو و مجید دری

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در حمایت از تحصن مهدیه گلرو و مجید دری ، دانشجویان ستاره دار، در مقابل وزارت علوم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می آید:

دانشگاه امن و نه امنیتی، شعار انتخاباتی رییس جمهوری بود. با آنکه انتظار می‌رفت پس از تاثیرگذاری دانشجویان در انتخاب جریان میانه‌رو در دو انتخابات اخیر، دانشگاهیان مجددا شاهد صدارت وزیری از جنس فرجی‌دانا باشند اما مصلحت‌اندیشی‌ها کار را به معرفی بیست‌چندمین گزینه وزارت علوم کشاند.

جناب آقای دکتر غلامی که کارنامه‌ای غیرقابل دفاع را در همدان درخصوص فعالیت دانشجویان تحول‌خواه و اصلاح‌طلب داشتند؛ به جای آنکه درباره عملکرد خود پاسخگو باشند، در یکی از اولین مصاحبه‌هایشان به مسائلی عجیبی چون عشق و…در دوران دانشجویی پرداختند که موجی از ناامیدی را در بین فعالین دانشجویی به همراه داشت.

متاسفانه ایشان در اظهارنظری جدید که همراه با توهین به شعور جامعه و علی‌الخصوص دانشجویان همراه بوده است، وجود دانشجویان ستاره‌دار را به سخره گرفته‌اند. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن ابراز تاسف نسبت به این اظهارات که نشانه‌ای است از عافیت‌طلبی در سطح مقامات عالی کشور، از اقدام دو تن از ادوار انجمن علامه، مهدیه گلرو و مجید دری که در اعتراض به این مواضع دست به تحصن زده‌اند، حمایت می‌کند.

به امید روزی که دانشجویان آزادانه و در فضایی امن به تحصیل و فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا