خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد به جای پاسخ ضرب الاجل داد!

محمود احمدی نژاد به جای پاسخگو بودن به خاطر پرونده‌های بزرگ اختلاس و فساد اقتصادی از جمله بابک زنجانی و انتصاب سعید مرتضوی، متهم اصلی جنایت کهریزک، حالا برای قوه قضاییه ضرب الاجل تعیین کرد!

به گزارش انصاف نیوز، محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت احمدی نژاد که رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بود از دو سال پیش در زندان دوران محکومیت خود را به سر می‌برد و «حمید بقایی» معاون اجرایی احمدی نژاد نیز از دو سال پیش تا کنون دو بار به خاطر پرونده‌ای اقتصادی به زندان رفته و در حال طی شدن جلسات دادگاه است. تعدادی دیگر از مدیران او نیز درگیر پرونده‌های اقتصادی هستند.

با این حال، احمدی نژاد پس از سالها مماشات نهادهای نظارتی با او، از موضعی طلبکارانه خواستار اعلام علنی ارتباط او با مفسدان اقتصادی زمان دولت او به ویژه بابک زنجانی شده است.

متن پیام رییس دولت اصولگرای نهم و دهم که به همراه ویدیوی آن در رسانه‌های نزدیک به او منتشر شده، در پی می‌آید:

همه می دانیم که اگر قوه قضاییه اصلاح شود، همه کشور اصلاح خواهد شد. اصل ۳۷ قانون اساسی می‌گوید که اصل بر برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح اثبات شود.

اصل ۳۶ قانون اساسی نیز می‌گوید محکوم کردن و مجازات افراد و اجرای مجازات فقط باید از طریق دادگاه صالح و بر اساس قانون باشد. متاسفانه رییس محترم قوه قضاییه که بیش از همه باید پایبند به قانون اساسی و قوانین عادی باشد به کرات این اصول را زیر پا می‌گذارد.

ایشان در صحبت‌هایی که در جمع غیرعلنی دانشجویان مطرح کرده و بعداً خبرگزاری وابسته به دستگاه قضایی آن را منتشر کرده عناوین مجرمانه‌ای را به بنده و همکارانم نسبت داده است. ایشان ما را فتنه گر، منحرف و حامی آقای بابک زنجانی معرفی کرده و ما را به این اتهامات متهم کرده است.

البته آقای بابک زنجانی نزدیک به چهار سال است که در زندان به سر می‌برد و به طور غیرعلنی محاکمه می‌شود و ما اطلاعی از مسائلی که در آنجا گذشته است نداریم. ضمن اینکه قبلاً هم بارها اعلام کرده‌ایم که اگر اعضای دولت ما و هر دولت دیگری هر ارتباطی با ایشان دارند مستندا اعلام کنند که اعلام نشد.

اما من می‌خواهم مؤکدا از رییس دستگاه قضا درخواست کنم که ظرف ۴۸ ساعت اسناد محکومیت ما به عنوان فتنه گر، منحرف یا حمایت از آقای بابک زنجانی را منتشر کنید.

من نمی‌گویم که در دادگاه صالح زیرا از شما چنین انتظاری را ندارم اما حتی اگر در دادگاه فرمایشی تحت امر خودتان ما به این عناوین مجرمانه محکوم شده‌ایم، ظرف ۴۸ ساعت اسنادش را منتشر کنید تا همگان بدانند. در غیر اینصورت بنده نظرم را در مورد شما و عملکرد شما طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد.

پنج سال پیش، از ارتباط بابک زنجانی با مسوولین گفته بودیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف ، شما این وسط داری طرف یکی رو می گیری، بهتره بی طرف بمونی و جانبداری نکنی

    15
    2
    1. هیچ رسانه ای بی طرف نیست. مطلب و تحلیلهارو از رسانه های مختلف بخونید و خودتون قضاوت کنید.

  2. جناب ،بی انصاف نیوز نباش!!این آقای امیری فر نزدیکترین روحانی به احمدی نژاد است؟!
    همان عباس امیری که بخاطر سهم و خوی برتری جویی و اشرافی،گوشش رو گرفت خودش پرت کرد از نهاد بیرون،حالا حرف این مستر شد مبنای خبر شما؟؟؟!
    انصاف واژه بسیار والایی ست لطفا خرابش نکنین با جانبداری☝☝

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا