خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در بانک سپه چه خبر است؟!

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه خبری را با تیتر «تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دولت از مدیرعامل بانک سپه» منتشر کرده که محتوای آن به چگونگی ارتقای رده شغلی بر اساس حفظ کردن قرآن و اعطای امتیاز به شعبه‌های این بانک بر اساس داشتن یک کارمند حافظ کل قرآن اشاره دارد!

به گزارش انصاف نیوز، در این خبر که به نامه‌ی شخصی به نام «سیدمهدی هاشمیان معاون امر به معروف و نهی از منکر دولت» خطاب به«مدیرعامل و ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه» اشاره دارد، هیچ اشاره‌ای به امر به معروف و نهی از منکر بر اساس ملاک‌های حرفه‌ای برای بالا بردن کارآمدی بانکی ندارد.

در نامه‌ی هاشمیان نوشته شده است: «اهتمام ویژه جنابعالی در پاسداشت و احیای ارزش های والای اسلامی و قرآنی، به ویژه تبیین فرهنگ فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و نیز ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم شهدا و خانواده های معظم آنان در بانک سپه موجب تقدیر و تشکر است».

در بخش دیگری از این نامه تأکید شده است: اقدام شایسته‌ی جنابعالی در ابلاغ ارتقای مزایای گروه و پایه‌ی شغلی شهدای معزز بانک سپه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و لحاظ نمودن مزایای آنان از ابتدای دی ماه سال جاری برای خانواده‌های معظم شهدا و همچنین اشاعه‌ی فرهنگ قرآنی در آن بانک با اعطای امتیاز یک رده شغلی بالاتر به کارکنان حافظ 10 جزء قرآن کریم و اعطای امتیاز یک درجه بالاتر برای شعبی که یک حافظ کل قرآن در آن مشغول به کار است، در خور تقدیر فراوان می‌باشد.

وی در پایان نامه‌ی خود به «چقازردی»، مدیرعامل بانک سپه، نوشته است: «امید است با توسعه‌ی هر چه بیشتر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و کسب مهارت‌های اخلاقی اداری، شاهد موفقیت بیشتر در بانک سپه باشیم».

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خیلی جالبه! بانک هایی که علاوه بر دریافت سودهای کلان حتّی نسبت به دریافت جریمه ی دیرکرد، که علما رسماً اعلام کردن «حرام» هست، اقدام می کنن!، به خاطر اهمّیت دادن به قرآن مورد تشویق قرار می گیرن!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا