خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تذکر صانعی درباره وضعیت موسوی و کروبی / صانعی: باید با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کنید

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام به همراه جمعی از اعضای سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام با آیت الله صانعی در باره ی انتظارات، دغدغه ها و نگرانی ها از اوضاع جاری کشور به دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در این دیدار آیت الله صانعی پس از تبریک ولادت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام)، گفت: نسبت به بیماری جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای کروبی و وضعیت حصر این بزرگواران و سرکار خانم زهرا رهنورد؛ باید به کسانی که در ایجاد این حصر و تداوم آن نقش داشته اند تذکر داد، بر فرض که آنها در محکمه صالحه شرعی محکوم شده اند و بر فرض که حق دفاع از خود را داشته اند و بر فرض که تمامی مراحل صدور حکم حصر، قانونی و شرعی بوده آیا اینگونه رفتار در زمینه معالجه آنها انسانی و اسلامی است. حداقل شرایط اسلامی اسیر را رعایت کنید. شما جناب آقای کروبی حفظه الله پیرمرد 78 ساله که بیش از شصت سال از عمر خود را صرف انقلاب کرده را با این وضعیت محصور کرده اید.
وی با ابراز تأسف از اتفاق بند 350 اوین گفت: این چه سیستمی است که در زندان عده ای می گویند ضرب و شتم انجام شده، مسئولین هم می گویند نشده، خوب تعدادی از نمایندگان معتمد و مورد اطمینان در مجلس را که هر دو طرف قبول دارند برای بازرسی به زندان بفرستند. این را یک کودک هم می فهمد، از قدیم گفته اند آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. چگونه توقع داریم که مردم قبول کنند.
وی ضمن اشاره به موضوع وحدت گفت: عده ای که منافعشان در اختلاف است نمی خواهند وحدت بین مسلمین ایجاد شود. وگرنه ایجاد وحدت با بهره گیری از نظرات آیت الله العظمی بروجردی امکان پذیر است. حرف زدن از وحدت راحت است اما عمل ما نقطه مقابل آن و در جهت ایجاد تفرقه است.
آیت الله صانعی ضمن اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت: برای حفظ نظام و تقویت آن و جلوگیری از برخی کاستی هایی که در قوه قضائیه و صدا و سیما و نهادهای تحت نظارت رهبری وجود دارد، باید با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کنید. هر کس در توانش است ثبت نام کند و انجام وظیفه شکست ندارد. مسلماً خبرگان قدرتمند زمینه ساز نظام قدرتمند است و خبرگان ضعیف و انتخاب شده موجب ضعف نظام و رهبری خواهد بود.
وی در پایان حفظ وحدت میان دوستداران نظام و انقلاب و یاران امام و تذکر انحرافات و ناامید نشدن را تنها راه موفقیت دانست و برای حضار سلامتی و توفیق هر چه بیشتر را در مسیر «اهداف بلند اسلامی» آرزو کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا