خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا اقاریر مدیر وقت شستا و مرتضوی افشا می‌شود؟

وکیل جمعی از شکات در پرونده‌ی مدیر عامل سابق تامین اجتماعی (سعید مرتضوی) با اشاره به اقاریر مدیر وقت شستا می‌گوید که زیربار امضای واگذاری شبانه‌ی شرکت‌های شستا به بابک زنجانی نرفت و مرتضوی گفت: کار شما بوی پول شویی می‌دهد.

به گزارش انصاف نیوز، مصطفی ترک همدانی در صفحه‌ی شخصی خود نوشت:

جناب آقای احمدی نژاد! با وجودی که اکنون «زیرتیغ»م اما می‌گویم تا بدانید: مدیر سابق شستا به دلیل فشار شما از طریق مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی (س.م) از کارش کناره گیری کرد، چون زیربار امضای واگذاری شبانه‌ی شرکت‌های شستا به بابک زنجانی نرفت و به (س.م) گفت «کار شما بوی پول شویی می‌دهد».

البته من وکیل آقای صادق لاریجانی نیستم اما چون در رسانه ارتباط خود را با بابک زنجانی رد کردید اینرا گفتم و بدانید دنیا کوچکست و فعلاً همین یک فقره بس هست وگرنه درباره‌ی کمیته‌ی دور زدن تحریم‌ها و اقدامات عجیب برخی اعضای آن، مگوهای فراوانیست که در صورت افشا، روسیاهی بر چهره‌ی مسببین خواهد ماند.

واکنش وکیل حمید بقایی!

سیدعلی حسینی در واکنش به این یادداشت ترک همدانی در کامنتی در صفحه‌ی او نوشت:

جناب آقای مصطفی ترک همدانی! عضو مرکز مشاوران قوه قضائیه؛ (ببخشید که از عبارت «همکار محترم» یا «وکیل محترم» استفاده نمی‌کنم چون واقعاً شما را همکار خودم نمی‌دانم)

هرچند یکبار بخاطر استفاده از ضرب المثل «هر چه بگندد نمکش می‌زنند» به شش ماه حبس محکوم شده‌ام ولی نمی‌توانم در مورد مطلب شما خطاب به آقای احمدی نژاد و در دفاع از آقای لاریجانی، از ضرب المثل «کبوتر با کبوتر، باز با باز» (و بقول یکی از دوستان غاز با غاز) استفاده نکنم. البته می‌دانم شما هم دست به شکایت خوبی دارید و یکبار علیه یکی از همکارانم به اتهام توهین شکایت کردید چون به شما مشاوران قوه قضاییه (وکلای ۱۸۷) گفته بود «وکیل چینی»!

آقای ترک همدانی! آقای لاریجانی یک مطلبی علیه آقای احمدی نژاد گفته و آقای احمدی نژاد از وی خواسته که ادعای خود را ثابت و اگر سند و مدرکی دارد ارائه نماید. بعد شما اصطلاحاً پریدید وسط دعوا و یک ادعای بی سند و مدرک دیگر مطرح کرده‌اید که «آقای احمدی نژاد به آقای مرتضوی گفته مدیر عامل شستا را برکنار کن چون شرکت‌های شستا را به بابک زنجانی واگذار نمی‌کند»!

آقای ترک همدانی! شما ادعا کرده‌اید که «زیر تیغ» هستید! ولی بعید می‌دانم با این سبک و سیاقِ دفاع کردن از آقای لاریجانی، از زیرِ تیغ خارج شوید!

پاسخ ترک همدانی

جناب آقای سید علی حسینی، وکیل و همکار «محترم»! سلام و درود.

چه بخواهید و نخواهید، بنده در این کشور وکالت می‌کنم و خدا را شکرگزارم تاکنون بر اساس خواسته‌ی این و آن قلم نزدم.

ورود در پرونده‌ی تأمین اجتماعی نیز نه تنها وکالتا، بلکه اصالتاً بود و مطلبی را که گفتم براساس محتوا و اقاریر موجود در پرونده است.

نکته‌ی پایانی اینکه: این حقیر ناچیز و کوچک و «وکیل چینی» تلاش بر انجام وظیفه‌ی احسن داشته‌ام که امیدوارم خدا و خلق خدا راضی باشند.

امیدوارم حکم محکومیت حضرتعالی نیز نقض و تبرئه شوید. والسلام

کامنت یک هوادار احمدی نژاد

«وحید» در کامنتی برای نوشته‌ی ترک همدانی در اینستاگرام نوشت: «خجالت بکش آقا سنی ازت گذشته. چرا چرند میگی. همه‌ی ایران احمدی نژاد رو دوست دارند و قبولش دارند. احمدی نژاد پاکترین رییس جمهور بود که تجاوز به بیت المال رو همانند تجاوز به ناموس می‌دونست. شما خودتو به خواب نزن ایران با احمدی نژاده. باور ندارید؟ یه نظر سنجی بذارید ببینید. زشته تهمت زدن از گناهان کبیره است. سند بابت حرفت بیار. شاید ما اشتباه می‌کنیم. یا حق».

پرسش و پاسخ درباره رابطه بابک زنجانی و احمدی نژاد

ترک همدانی به این کامنت پاسخ داده است: «با سلام. من نیز چنین گمانی نداشتم و حسب ظاهر و البته برخی رفتارهای پسندیده‌ی ایشان از طرفدارانش بودم و هنوز نیز برخی مواضعش را قبول دارم. درباره‌ی این مستند حتی اگر برگه و نوشته‌ی اقاریر مدیر شستا و س.م را براتون بارگذاری کنم نه شما خواهید پذیرفت و نه مشکلی حل میشه. این طرز برخورد و بگم بگم را نمی‌پسندم و ترویج نمی‌کنم اما ساکت نیز نمی‌توانم بمانم بهمین دلیل بدین شکل بیان کردم. ضمنا کدام عقل سلیم می‌پذیرد س.م بدون اذن و دستور آقای احمدی نژاد چنان چوب حراج و بدون تشریفات مزایده بر شرکت‌های شستا بزند؟ که اگر دولت و مدیر سازمان عوض نشده بود اکنون بجز مطالبات وزارت نفت باید به دنبال ثروت اندوخته‌ی چند ده ساله‌ی کارگران و بازنشستگان بیمه‌ی تأمین اجتماعی می‌بودیم. آری برادر حرف باد هواست اما آفتاب آمد نشان آفتاب».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا