خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به یک خبر درباره‌ی اسنپ

یکی از مخاطبان انصاف نیوز، با نام تلگرامی «ف.د»، در واکنش به خبر منتشر شده درباره‌ی درگیری یک روزنامه‌نگار با راننده‌ی اسنپ [لینک] به آن اعتراض کرد. پیام ارسالی این مخاطب در پی می‌آید:

شما برای اعتراض یک خبرنگار، یک شرکت را که به‌طور قطع ۹۰٪ مردمی که از آن استفاده می‌کنند و حتی خود این خبرنگار هم یکی از آنها است، با یک خبر زیر سوال می‌برید؟ من هم خبرنگارم، ولی چگونه است که حالا که یک شرکت به نفع مردم کار میکند، فرض کنیم که اصلا یک راننده‌ی بد هم داشته باشد،  به راحتی با یک خبر  می‌برید زیر رسوال؟

اصلا این آقا به این شکلی هم که نوشته است مشخص است که خودش بحث را شروع کرده و راننده را عصبی کرده و راننده‌ هم گیج و ناوارد بوده است و پشت زوج و فرد مانده و پولی هم که به شرکت پرداخت کرده از او خواسته است. خب معلوم است یک مشت که سهل است، من ده تا می‌زدم!

چقدر هم ماشاالله این خبرنگار پارتی داشته است و همه را با پارتی می‌خواسته است حل کند و پیگیر باشد. حالا اگر ۴۰ تومان به آژانس می‌داد، حالش جا می‌آمد. اسم خودش را می‌گذارد خبرنگار؟ انگار بگوییم یک دکتری بد عمل کرده است در یک بیمارستان، اسم بیمارستان را که خیلی‌ها هم  از آن  راضی هستند به لجن بکشیم.

اگر شما با ایشان در ارتباط هستید پاسخ‌های من را برایش بفرسید.

انتهای پیام

 

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود ، من یکی که باورم نمیشه شما اینقدر مظلوم واقع بشین ، برادر من خیلی بد جور پیاز داغشو زیاد کردی ، من همیشه اسنپ میگیرم و هیچ وقت با چنین مشکلی روبرو نشدم ، شما اگه خودتو کنترل میکردی و.به شرکت زنگ میزدی قبل بحث کردن به اینجا ختم نمیشد و واسه دوازده هزارتومن روزت رو خراب نمیکردی و مجبور به اینهمه اغراق نمیشدی ، حالا که یک شرکت چنین خدمات خوبی به مردم میده چرا کلاه خودتو قاضی نمیکنی و رفتار خودتونو صادقانه نمیگید ، یعنی طرف یک دفعه زد زیر چونتون و در رفت؟ اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید ، از شغلت سو استفاده نکن و اگه دوروبرت رو نگاه کنی میتونی سوژه هایی بهتری رو برای معروف شدن انتخاب کنید

  2. درود ، به نظر من خود مسافر باعث تنش شده ، و جالبتر اینه که به قول خودشون واستادن کتک هم خوردن ، متاسفم ایشون دنبال سوژه میگشتن که از موقعیت شغلیشون استفاده ببرن که کار درستی نبوده ، این گزارششون به قدری ناشیانه است که عدم صداقت در گفتار توش واضححه، متاسفم ، اگه همین اسنپ نبود میگفتمت که چقدر باید پول میدادی تا به یک مسیر کوتاه برسید ، صادق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا