خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین بازی تدارکاتی تیم ملی: 27 اسفند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی به منظور آمادگی برای شرکت در جام جهانی 27 اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج پس از برگزاری مجمع سالانه فدراسیون فوتبال در آکادمی ملی المپیک با اشاره به اینکه کارلوس کی روش سه لیست متفاوت از تیم هایی که ترجیح می دهد تیم ملی پیش از آغاز رقابت های جام جهانی با آنان دیدارهای تدارکاتی برگزار کند به فدراسیون ارائه کرده است،افزود: تمام تلاش خود را برای جلب نظر کی روش انجام داده و از هر لیست انتخاب هایی صورت گرفته و با مشورت سرمربی تیم ملی سایر اقدامات درخصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: 27 اسفند ماه نخستین بازی تدارکاتی خود را در تهران برگزار خواهیم کردو بدنبال آن درسایر اردوها دیدار های تدارکاتی را برگزارخواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیچ بازی تدارکاتی هنوز قطعی نشده است، درپاسخ به این سئوال که آیا با الجزایر دیداری خواهیم داشت،عنوان کرد:الجزایر یکی از گزینه ها بود که البته توافق با این تیم نهایی نشد و از چرخه انتخاب کنارگذاشته شد.

تاج با بیان اینکه دوم و هفتم فروردین نیز برای تیم ملی دو بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است،تصریح کرد: درحال مذاکره با تیم هایی هستیم که سرمربی خواستار برگزاری دیدار با آنهاست.

وی درباره برگزاری اردوهای برون مرزی تیم ملی نیز گفت:درقطر یک اردوی تدارکاتی برگزار و با دو تیم نیز دراین کشور دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: از 26 اسفندماه اردوهای منسجم تیم ملی آغاز و تا آغاز رقابت های جام جهانی به طور منظم دراردو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: چنانچه اردوی ما در کشور قطر برگزار نشود به یونان می رویم در این کشور اردو برگزار خواهیم کرد.

به گفته وی در یونان با تیم ملی این کشور و یک تیم دیگر دیدار تدارکاتی برگزار می شود.

تاج درباره ادامه اردوهای برون مرزی تیم ملی نیز عنوان کرد: یک اردو دراتریش و یک اردو نیز درروسیه خواهیم داشت که با تیم های مد نظر سرمربی تیم ملی دراین کشورها دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم.

وی درپاسخ به سئوالی در خصوص پرداخت مالیات قرارداد کارلوس کی روش نیز گفت: سرمربی تیم ملی مشکل مالیاتی نداشته و تمامی آن حل شده است.

تاج درپاسخ به سئوال دیگری درباره پاداش صعود به جام جهانی نیزاظهارکرد: هنوز پولی به ما ندادند البته این پول به هیچ کشوردیگری نیز پرداخت نشده است، یک میلیون و پانصد هزار دلارسهم ایران از صعود به جام جهانی است البته باید بگویم دردریافت ها ما همیشه عقب تر از همه هستیم هنگامی که می خواهند پول را بدهند یکسری مسایل پیش می آید که باعث می شود ما آخر از همه دریافتی داشته باشیم.

مجمع سالانه فدراسیون فوتبال امروز(چهارشنبه)درآکادمی ملی المپیک برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا