خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد همچنان دلواپس «فتنه»

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه مردم در نهم‌ دی‌ماه 88 با هوشیاری فتنه را متوقف کردند، گفت: در فتنه 88 ماهیت افرادی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه پیدا کرده بودند، فاش شد و ما باید بدانیم که فتنه تمام نشده، بلکه متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در همایش یاوران ولایت در فارسان با تأکید بر اینکه جنگ حق علیه باطل در طول تاریخ تکرار می‌شود، اظهار کرد: مردم باید از تاریخ عبرت بگیرند؛ تاریخ نقش تأثیرگذاری در زندگی مردم دارد و باید با هوشیاری و ولایتمداری اجازه تکرار اشتباهات تاریخی را ندهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در نهم‌ دی‌ماه 88 با هوشیاری فتنه را متوقف کردند، افزود: در فتنه 88 ماهیت افرادی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه پیدا کرده بودند، فاش شد و ما باید بدانیم که فتنه تمام نشده، بلکه متوقف شده است و ما در طول تاریخ نمونه‌های بارزی از این‌گونه افراد را داریم.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: زبیر یکی از صحابه مورد اعتماد پیامبر اکرم (ص) بود که لقب شمشیر دین را از ایشان گرفت اما در دوران حکومت امام علی (ع) زمانی که از گرفتن پست ناامید شد، فتنه جمل را به راه انداخت که فتنه 88 نیز دقیقاً در همان ابعاد اجرا شد و بسیاری از بزرگان آن زمان علت انحراف زبیر را حقوق‌های نجومی و استفاده از اموال بیت‌المال عنوان کردند.

مصلحی با بیان اینکه نفوذ دشمن بین مسؤولان، نخبگان و مردم در دوران فتنه 88 باعث شد که عده‌ای در آن زمان از مواضع خود عقب‌نشینی نکنند، خاطرنشان کرد: پس از فتنه دشمن بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را برای نفوذ در بین این اقشار انجام می‌دهد، زیرا نفوذ تصمیم‌گیری این افراد را دچار مشکل می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای ایجاد اختلال در تصمیم‌گیری مسؤولان و نخبگان کشور، تهدید است و ما در مذاکرات برجام این موضوع را به وضوح مشاهده کردیم که رئیس‌جمهور آمریکا قبل از جلسات مذاکره گزینه نظامی را مطرح می‌کرد و باعث عقب‌نشینی و اشتباه محاسباتی مسؤولان دیپلماسی کشور در تصمیم‌گیری می‌شد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه عده‌ای در فتنه 88 موضوع تحریم‌ها را برای فلج کردن اقتصاد کشور به آمریکا پیشنهاد دادند، گفت: این تحریم‌ها در طول این سال‌ها فقط شامل مواد اولیه کارخانه‌ها بود اما شاهد هستیم که برای ورود خودروهای گران‌قیمت خارجی و کالاهای لوکس به کشور هیچ‌‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

مصلحی افزود: عده‌ای در کشور در تلاشند تا با بزرگ‌ کردن بحث تحریم در کشور مردم را دچار اشتباه محاسباتی کنند و از این طریق مردم بگویند که دست از سر آمریکا بردارید و ما باید با آمریکا رابطه برقرار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات دو قطبی جنگ و صلح در کشور حاکم شد و عده زیادی در کشور در تصمیم‌گیری دچار مشکل شدند که اگر به فلانی رأی بدهند، کشور دچار جنگ می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فتنه عاروق فتنه عاروق …فتنه..عاروق..اهن فتنه اخیش فتنه…اوفیششششششششششش فتنه اههههههههه فتنه..لامصب هرچه کنم فتنه رهایم نمیکند……..این رودل ما بدجوریه…..

    10
  2. متاسفانه دولتمردانی که کارنامه موفقی نداشته اند همیشه طلبکار هستند /// آقای مصلحی مگر زمان شما دانشمندان هسته ای ترور نشدند مگر شما مسوول نبودید ولی چون فقط در پی همین فتنه و این حرفها بودید کل مسائل امنیتی مملکت رو رها کرده بودید … چرا تموم نمی کنید این حرفها رو در ضمن توی همین سخنرانی به افرادی که مورد احترام اهل سنت هستند حمله کردید … همچنین جالبه که اون خط تخریبی حقوق نجومی رو وصل کردید به زبیر … ! سبحان ا… با همین یک جمله مشخص شد که شما وقایع تاریخ اسلام رو هم فقط برای کوبیدن رقبای سیاسی به کار می برید والا خود شما که کاملا در خط مالک اشتر و عمار یاسر هستید و نتیجه دورانی که شما بودید اصلا فساد 3 هزار میلیاردی و صدها مورد کوچک و بزرگ نبود … در مورد شما باید حق را به اقای احمدی نژاد داد ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا