خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سرگشاده یک کاربر واتساپ به علم الهدی

آیت الله علم الهدی در نمازجمعه این هفته، استفاده کنندگان واتس آپ را بی دین خواند و  گفته است: وقتی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه می‌گوید «واتس آپ» باید فیلتر شود، چه طور وزیر ارتباطات می‌گوید این نرم‌افزار به دستور رییس‌جمهور نباید فیلتر شود؟!
متن نامه ی یکی از کاربران مسلمان و شیعه “واتس آپ” به امام جمعه ی مشهد که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:
به نام پروردگار دانا و توانا
با سلام و احترام
حضرت آیت الله، شما اگر می خواهید امر به معروف و نهی از منکر کنید و اگر خدای ناکرده با وزیر ارتباطات و دولت کدورتی دارید هیچ دلیلی ندارد مردم را بی دین تلقی کنید.
ما دیندار هستیم و از واتس آپ هم استفاده می کنیم؛ آیا شما اطلاع دارید ما در واتس آپ به تبلیغ دین می پردازیم؟ آیا می دانید در واتس آپ و سایر برنامه های مشابه، از روحانیت؛ از تشیع و از نظام اسلامی دفاع می کنیم؟
اگر نقل اشتباه و مغرضانه ای پیش شما صورت گرفته لطفا بیشتر تحقیق کنید، مگر در سوره ی منافقون نیامده که پیامبر نباید هرچه برای او نقل می شود را بپذیرد؟ خدای ناکرده منظور این نیست کسانی که برای شما نقل اشتباه کرده اند منافقند اما حتما کسانی که بر خطبه ی اخیر شما تاثیر گذار بوده اند و نقل اشتباه نزد شما  آورده اند یا مغرض هستند یاکم سواد.
برای ما قابل پذیرش نیست که استفاده از واتس آپ بی دینی باشد. و هرکس به این خاطر ما را بی دین تلقی کند به ما توهین کرده است.
صفت بی دینی و لامذهبی برای کسانی که دلباخته ی ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت هستند توهینی سنگین است. و از شما چنین توقعی نبود که به خاطر معدودی خطاکار؛ همگان را بی دین خطاب نمایید. 
درود بر شما حضرت آیت الله.
مهدی مهراندیش
یکی از کاربران مسلمان و شیعه “واتس آپ”
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا