خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال فعال سیاسی اصولگرا از «موج پشیمانی از رای»

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتظار می‌رفت تا انتقادات از سوی جریان اصلاحات به دولت روحانی طی دو سال آینده آغاز شود، اما بدنه جریان اصلاحات چشم‌اندازی برای تحقق وعده‌های روحانی نمی‌بینند و انتقادات خود را آغاز کردند.

بیژن مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با موج انتقادات به دولت روحانی، اظهار کرد: انتقادات تندی که به دولت روحانی می‌شود توسط اصلاح‌طلبان برای سایر جامعه غافلگیرکننده بود؛ چرا که این امری بود که ما برای دو سال آینده انتظارش را می‌کشیدیم و بیان انتقادات این‌چنینی در حال حاضر بسیار زود رخ داد.

وی ادامه داد: با بررسی روند تاریخی جریان اصلاحات می‌توانستیم انتظار داشته باشیم تا در دو سال آخر دولت روحانی این جریان خود را از دولت جدا کرده و انتقاداتش را تندتر بیان کند اما به نظر می‌رسد که خود بزرگان جریان اصلاحات هم توسط بدنه این جریان که از ابتدا هم به روحانی اعتقادی نداشتند، غافلگیر شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا، گفت: بدنه جریان اصلاحات روحانی را به عنوان پلی می‌دیدند که باید از آن عبور کرد. از واژه رحم اجاره‌ای هم برای این دولت استفاده شده است اما حالا آنها تصمیم گرفته‌اند که انتقادات تند خود را امروز بیان کنند چرا که در برنامه‌های روحانی چشم‌اندازی برای تحقق وعده‌های او نمی‌بینند.

مقدم در ادامه با اشاره به انتقادات برخی از هنرمندان و ورزشکاران به روحانی افزود: وقتی که پای احساسات به جای منطق به سیاست باز شد نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم. همه جریان‌های سیاسی برای رای‌آوری از سلبیریتی‌ها استفاده می‌کنند اما اشتباه‌شان در نقطه‌ای مشخص می‌شود که آنها بر اساس احساس هوادار می‌شوند و بر اساس احساس روبروی شخص و سیاست‌هایش می‌ایستند.

وی در پایان بیان کرد: چون مبنای ریشه‌ای برای حمایت از یک سیاستمدار ندارند با وعده‌ای هوادار می‌شوند و به خاطر عوارض خروج از کشور روبرویش می‌ایستند. از سوی دیگر روحانی گفته بود وعده‌هایش در بودجه سال 1397 تبلور پیدا می‌کند، اما بدنه اصلاحات دید که این بودجه با جیب مردم و وعده‌های روحانی سازگار نیست به همین علت انتقادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا