خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل تکذیب عضو دفتر آیت‌ الله شاهرودی

روز گذشته یک عضو دفتر آیت‌ الله هاشمی شاهرودی در پی تماس انصاف نیوز، سفر وی به خارج از کشور برای ادامه‌ی درمان را تکذیب کرده بود اما پس از ساعتی توسط فرزند آیت الله در گفت‌وگو با خبرگزاری «رسا» تایید شد؛ در پیگیری‌های بعدی انصاف نیوز از دفتر آیت‌الله شاهرودی، در توضیح دلیل این تکذیب گفته شد که شخصی که تکذیب کرده مطلع نبوده است.

یکی از کارمندان دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: بینید! کارمندان دفتر اصلا لزومی ندارد که از همه‌چیز اطلاع داشته باشند یا اصلا لزومی ندارد که چیزی بگویند یا نگویند، شما به عنوان یک مرجعی که می‌خواهد خبری کسب کند باید با کسی صحبت کنید که اطلاع کافی داشته باشد. اصلا معلوم نیست که چه کسی پاسخ شما را داده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا آن شخص پاسخگو اگر که مطلع نبوده نباید اظهار بی‌اطلاعی می‌کرده و یا خبرنگار را به مرجع مطلعی در این مورد وصل می‌کرده است؟، گفت: ایشان احتمالا در جریان نبوده و زمانی‌که فرزند حضرت آیت‌الله با خبرگزاری رسا صحبت کرده این شخص مطلع شده است. خیلی‌ها مطلع نبودند و نمی‌دانستند. شاید کسی که خبرنگار شما با او صحبت کرده یک نگهبان بوده و جزو آن مجموعه‎ای که مطلع بوده‌اند نبوده است.

این فرد ضمن اظهار بی اطلاعی از کشوری که آیت‌الله شاهرودی برای ادامه‌ی درمان به آنجا رفته، درباره‌ی وضعیت سلامت وی گفت: حاج آقا الحمدلله اوضاعشان خوب است. نه اینکه بگوییم بیماریشان بدخیم بوده است و بدحال بوده‌اند، ایشان حالشان خوب است و تنها برای ادامه‌ی درمان رفته‌اند.

تکذیب یک شایعه درباره‌ی هاشمی شاهرودی [+توضیح]

فرزند هاشمی شاهرودی: خارج است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا