خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنده شير نقره‌ای ونيز به تهران می‌آید

«رمينی پروتكل» در سی‌وششمين جشنواره بين‌المللی تئاتر فجر حضور پیدا می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر گروه تحقیقات کمپانی رمینی پروتکل که برای انجام فاز مقدماتی اجرا به تهران آمده بودند، پس از انجام امور پیش تولید به آلمان بازگشتند. به گزارش روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شهر تهران در ایام جشنواره میزبان رمینی پروتکل برای اجرای «ریموت تهران» خواهد بود.

هلگارد کیم هاگ، اشتفان کائگی و دنیل وتزل در سال ٢٠٠٠ تیمی از نویسنده‌ها و کارگردان‌ها را تشکیل داده‌اند. آثار آنها در حوزه تئاتر، صدا، نمایش رادیویی، فیلم و چیدمان در گروه‌های سه نفره، دو نفره و حتی تک نفره بیرون آمده. از سال 2002 تمام کارهای این گروه به صورت یکپارچه تحت نام «رمینی پروتکل» نوشته شده و تمرکز اصلی این گروه بر توسعه مداوم ابزارهای تئاتر است تا به ابعاد نامعمول واقعیت فرصت بروز دهند.

برای توضیح بهتر فعالیت رمینی پروتکل که جوایز متعددی از جمله شیر نقره‌ای دو سالانه هنرهای اجرایی ونیز در سال 2007 را کسب کرده می‌توان گفت که به طور مثال هاگ، کائگی و وتزل صورت جلسه سهام داران دیملر را به یک متن نمایشی تبدیل کردند. یا پروژه 100% شهر، با حضور صد نفر از ساکنان هر شهر در شهرهای برلین زوریخ لندن ملبورن کپنهاگ و سن دیه‌گو به اجرا درآمد و یا در برلین، در زدن نمایش‌هایی صوتی با کمک گوشی‌های اندروید صورت گرفته است.

آن‌ها همچنین پروژه «کنفرانس تغییرات جهانی اقلیمی» را با شبیه‌سازی کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، در هامبورگ برگزار کرده‌اند. ریموت تهران از سری اجراهای ریموت ایکس، یکی از چندین تجربه شهری کمپانی ریمینی پروتکل با همکاری بخش بین‌الملل و خارج از صحنه جشنواره سی وششم فجر در طول ایام جشنواره اجرا خواهد بود.

▫️تصويرى از اجراى رمينى پروتكل در فستیوال کانترکارنت تگزاس. عکس از خدمات خلاق دب فوتو.

▫️تصويرى از اجراى رمينى پروتكل در فستیوال کانترکارنت تگزاس. عکس از خدمات خلاق دب فوتو.

 

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا