خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درآمد میلیاردی استقلال از فرابورس

درآمد میلیاردی استقلال از فرابورس به حساب این باشگاه واریز شده است. هواداران این تیم با خرید سهام باشگاه مورد علاقه‌شان 358 میلیارد تومان درآمدزایی کردند.

به نقل از خبرگزاری فارس، خرید سهام باشگاه استقلال در سازمان فرابورس توسط هواداران، مبلغ  358 میلیارد تومان برای این باشگاه درآمدزایی کرده است. باید ببینیم که آیا این مبلغ هنگفت می‌تواند مشکلات متعدد این تیم را برطرف سازد یا خیر.

البته این نکته لازم به ذکر است که هنوز این درآمد میلیاردی استقلال قابل دخل و تصرف نیست و باید مجوز سازمان خصوصی سازی برای آن صادر شود. همچنین براساس قوانین، باشگاه استقلال نمی‌تواند از این پول برای هزینه‌های جاری استفاده کند و باید قسمت اعظم را آن خرج سرمایه گذاری در محل‌های مورد تایید این سازمان کند.

مابقی پول نیز طبق لیست صورت‌های مالی مورد تایید سازمان حسابرسی دولتی ایران و تحت نظارت سازمان خصوصی سازی، صرف پرداخت بدهی خواهد شد.

باشگاه استقلال در تلاش است تا با کسب مجوز برداشت از نهادهای مربوطه بتواند بخشی از مشکلات مالی خودش را حل کند. این درآمدهای هنگفت از خصوصی سازی دو تیم پرطرفدار پایتخت پس از سال‌ها هواداران این تیم را نسبت به حل مشکلات مالی متعدد دو باشگاه امیدوار ساخته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا