خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست هنگامه شهیدی درباره اظهارات وزیر احمدی نژاد

«هنگامه شهیدی» در متنی خطاب به «معاونت حفاظت وزارت اطلاعات»، خواستار بررسی ادعای دو روز پیش وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر مبنی بر اثبات شدن جاسوس بودنش شد.

در متن خانم شهیدی که به انصاف نیوز نیز ارسال شده، آمده است:

«با احترام به استحضار ميرساند وزير سابق اطلاعات جناب آقاى «حيدر مصلحى» در خصوص اينجانب در دانشگاه امير كبير اظهارات بى پايه و اساسى را مطرح و موجب تشويش اذهان دانشجويان، اساتيد و مهمتر از آن باعث دروغ پراكنى در فضاى مجازى، رسانه‌ها و مطبوعات شده‌اند. با توجه به اينكه نامبرده كارمند وزارت اطلاعات ميباشد و از حقوق بگيران آن مجموعه به حساب مى آيد و ميبايست بر اساس قوانين و ضوابط وزارت اطلاعات به تخلفات مبرهن و مبين پرسنل آن مجموعه رسيدگى گردد لازم دانستم يك نسخه اظهارات سراسر كذب وي راجع به بنده جهت اقدام قانونى و برخورد با اين فرد كه در لباس پيغمبر و امام صادق عليه السلام دروغ گويى را مبناى اظهاراتش قرار داده است رسيدگى فرماييد؛ همچنين خواهشمندم در اولين فرصت از وي اسناد و مدارك جاسوسى بنده را خواستار و در صورت صحت اسناد برابر تصديق «معاونت ضد جاسوسى» آن وزارت خانه به عنوان تنها مرجع قانونى-امنيتي تشخيص جاسوسي در كشور، «اسناد جاسوسي» را جهت تنوير افكار عمومي منتشر و مرا در دادگاه انقلاب تهران به جرم «جاسوسى» محكوم نماييد».

مصلحی چه گفته بود؟

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اسبق اطلاعات دو روز پیش در مراسم اکران مستند «گیلن‌باره» توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر گفته بود:

یکسال و نیم قبل از انتخابات هنگامه شهیدی در لندن برای روزنامه ‌ای زنجیره‌ای مطلب می‌نویسد و این ثابت شده است که جاسوس است. هنگامه شهیدی در انتخابات در کنار کروبی قرار می گیرد. قبل از انتخابات هنگامه شهیدی 12 نفر را به لندن می‌برد و آموزش‌های لازم را در فضای رسانه‌ای می‌دهد. روزنامه های زنجیره‌ای قبل از انتخابات به خوبی این را گواهی می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چی میشد اگه چند مورد از دروغ های شاخدار این بنده خدا رو منتشر می کردید ؟!

  2. خانم شهیدی مغز متفکر ونخبه ای بی همتا که هنوز از خواب زمستانی برنخواسته ونمی خواهد که برخیزد چون برخاستنش مستلزم پاسخ به بسیاری از پرسش هاست چه می طلبی؟

  3. این دوستانی که در مقام وزارت یا صدارت این چنین در قلب حقایق اهنمام دارند و اینگونه موجب سلب اعتماد مردم می شوند والله قبح شان از صد فساد مالی بدتر است بدترین آفت برای یک جامعه از دست رفتن اعتماد مردم به دولتمردان و سلب اقتدار از دولت بدین طریق است که به همت دوستان حاصل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا