خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی کیهان یک روزنامه‌ی اصلاح‌طلب را «زنجیره‌ای» نـنامید!

روزنامه کیهان که از روزنامه‌های اصلاح‌طلب با پیشوند زنجیره ای یاد می کند، این بار که مدیر این روزنامه موضع کیهان را تایید کرده است آن را زنجیره ای ننامید!

این روزنامه نوشته است:

مدیر مسوول روزنامه شرق درباره نقدهای کیهان در طول مذاکرات هسته‌ای گفت: برخی دوستان می‌گفتند که کیهان نباید این کار را انجام دهد، که من هم پاسخ دادم اتفاقا کار خوبی می‌کنند، کیهان اگر این نقد‌ها را انجام ندهد، اینها در آن معاهده‌ای که امضاء می‌کنند [ممکن است] گافی دهند که قابل‌برگشت نباشد.

مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: کیهان آن روز‌ها [مذاکرات را] بی‌رحمانه نقد می‌کرد؛ برخی دوستان می‌گفتند که نباید این کار را انجام دهد، که من هم پاسخ دادم اتفاقا کار خوبی می‌کنند، کیهان اگر این نقد‌ها را انجام ندهد، اینها در آن معاهده‌ای که امضاء می‌کنند [ممکن است] گافی دهند که قابل برگشت نباشد. وقتی کیهان اینها را نقد می‌کند، آنها آنجا حواسشان هست که کاری انجام ندهند که بعدا نتوانند جواب بدهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کیهان اشکالی ندارد نقد کند، اینها رویین تن هستند، اما به دیگران هم اجازه دهند بحث و موضوعات دیگررا نیز کسانی دیگری نقد کنند تا آن ها گافی ندهند که برگشت ناپذیر باشد.
    ضمنا ضعف ترامپ نشان دهنده ی قوی بودن برجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا