خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی دردسر شد

کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار دراره‌ی حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی نوشت: 

«فرزانه کابلی ۷۰ ساله که قبل از انقلاب رقاص کاباره ها بود و بعد از انقلاب در نقش مادر علی کوچولو ظاهر شده بود، پس از ۴۱ سال که از انقلاب اسلامی گذشت، شب گذشته در کنسرت سالار عقیلی در برج میلاد تهران روی سن و در برابر دیدگان همه حاضران رقصید.

جناب سالار عقیلی! خواندن آهنگ‌های حماسی و ملی مذهبی برای شما مصونیت نمیاره که موجب بشه در کنسرت‌هاتون از هر ترفندی برای جذب مخاطب استفاده کنید. اونم با حرکات موزون یک خانم».

روزنامه‌ی کیهان هم با تیتر «رفتار سخیف یک بازیگر در کنسرت یک خواننده!» نوشت:

یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد!

این بازیگر که سالهاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد! نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد.
گفتنی است؛ آقای خواننده سالها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی – بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهادهای فرهنگی و امنیتی روبرو شد اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشکالش چیست؟؟؟؟این بودحرکات انچنانی؟؟؟؟؟؟الحمدلله…..چه غیرتی …..چقدر مردانه به این ظواهر حمله برده اند….ایکاش یکدرصد..یکدرصد گلویشان را برای حراج نوامیس مردم برای یک لقمه نان می دریدند…

  2. هیچی راحت باش برای اون هم دریدند ولی ظاهرا اشتیاقی برای دیدن و شنیدن نداری پس الکی ژست حامی نگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا