خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کمبود قرص ضدمنقلب در کشور!

رضا ساکی در یادداشت طنزی در ایسنا نوشت: حتما تا به حال در خبرها خوانده‌اید که یک دختر اهوازی با لباس مردانه به ورزشگاه اهواز رفته است. این دختر که صورتش را شبیه مردان گریم کرده و وارد ورزشگاه شده است هر گونه منقلب شدن خود را تکذیب کرده است. خانم شبنم گفته است: «در استادیوم احساس امنیت کردم و منقلب نشدم.»

البته نمی‌شود با یک مورد منقلب نشدن حکم صادر کرد که دیگران هم با رفتن به ورزشگاه منقلب نمی‌شوند. اتفاقا مورد داریم که حتی با شنیدن اسم ورزشگاه هم منقلب می‌شود و اگر درجا قرص ضدمنقلب نخورد حالش خوب نمی‌شود. حتی برخی نزدیکان یک هنرپیشه اذعان کرده‌اند او همیشه برای به شمال رفتن از جاده مخصوص استفاده می‌کند که از ورزشگاه آزادی دور باشد چون حتی با دیدن ورزشگاه هم منقلب می‌شود و باید قرص ضدمنقلب بخورد. اطرافیان این هنرپیشه از کمبود قرص ضدمنقلب در کشور انتقاد کردند و از دولت خواستند فکری به حال منقلبان جامعه بکند.

البته شما بهتر از من می‌دانید که اگر روزی ورود خانم‌ها به ورزشگاه آزاد بشود قرار نیست آن‌ها میان مردان بنشینند. آنها در جایگاه زنان و دور از جایگاه مردان و با فاصله از آن‌ها خواهند نشست و تقریبا در آن فاصله امکان منقلب شدن وجود ندارد چون فاصله آن قدر زیاد است که حتی گل‌ها هم نمی‌توانند گرده‌افشانی کنند. البته ممکن است باز هم کسانی باشند که بگویند ما از چند فرسخی هم منقلب می‌شویم و به ورزشگاه نمی‌رویم. هیچ عیبی ندارد چون قانون کسی را برای نرفتن به ورزشگاه مجازات نمی‌کند.

باقی بقای‌تان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا