خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای ملاقات شهرام‌ جزایری و محمودخاوری چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین شهرام جزایری درباره دیدارش با محمود خاوری گفت: بعد از اینکه قوه قضاییه حکم قطعی برای رد مال صادر شد، در سال 1389 بود که یک روز سرپرست دادسرای ویژه امور اقتصادی در محل دفتر رییس مجتمع قضایی امور اقتصادی دعوت کردند که بیایید در این مورد تصمیم بگیریم. ایشان به عنوان مدیرعامل بانک ملی حضور داشتند و ایشان را آنجا ملاقات کردم .

وی گفت: برایم خیلی جالب بود که خیلی سختگیرانه با من برخورد می کرد . حتی از وی خواستم قبل از اینکه بخواهید با مشتری بانک چنین سختگیرانه برخورد کنید بهتر است گردش عملیات بانکی من را ببینید تا متوجه شوید چک برگشتی یا بدهی معوقه داشته ام یا خیر . جزایری گفت:وی با سختی پذیرفت که من مشتری خوش حسابی برای بانک ملی بوده ام.

جزایری در پاسخ به این سئوال که آیا تصوری از موقعیت واقعی وی داشتید؟ گفت: اتفاقا وقتی پرونده رو شد ، من فکر کردم ایشان همان وقتی که در حال دست درازی به بیت المال بودند، با سختگیری بسیار زیاد با من برخورد کردند و حتی ملکی که مستاجر در آن حضور داشت ، را به واسطه نداشتن پایان کار به قیمت زمین از ما گرفتند.

مشروح مصاحبه با شهرام جزایری ، یکی از مشهورترین متهمان اقتصادی دهه هشتاد که 13 سال را در زندان گذراند هفته آینده در خبرآنلاین منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است که محمود خاوری مدیرعامل بانک ملی پس از آنکه پرونده سوء استفاده سه هزار میلیارد تومانی از سیستم بانکی توسط مه آفرید امیرخسروی مطرح شد، از ایران به کانادا مهاجرت کرد . پس از فرار وی از ایران روشن شد که وی دارای تابعیت دوگانه بوده است .

پرونده خاوری هنوز یکی از داغ ترین پرونده های فساد اقتصادی برای افکار عمومی ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مرگ بر مفسد اقتصادی
    من جای قوه قضاییه بودم همشونو یه جا می کردم تا دیگه یه […]در نیاد حق ملت رو بخوره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا