خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمعی در مشهد در واکنش به گرانی‌ها

در پی انتشار فراخوانی در فضای تلگرام، امروز جمعی از مردم در مشهد در میدان مجسمه مقابل شهرداری مرکز در واکنش به آنچه «نه به گرانی»ها گفته شده، تجمع کرده و شعارهایی را در این باره سر دادند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این درحالیست که فرمانداری مشهد اعلام کرد: هیچ سازمان، تشکل و یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی هم در این خصوص صادر نشده است.

در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد مقدس صادر کرده، آمده است:
«با عنایت به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تجمع در برخی نقاط شهر، بدین وسیله اعلام می‌دارد هیچ سازمان، تشکل و یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی هم در این خصوص صادر نشده است.
بدیهی است هرگونه اقدام احتمالی در این رابطه غیرقانونی است و جهت پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی عناصر بدخواه مراتب به اطلاع عموم شهروندان عزیز می‌رسد.»

ویدیوی این تجمع در حالی در فضاهای اجتماعی دست به دست می‌شود که تا کنون گزارشی از حضور پلیس و نیروهای امنیتی برای کنترل این تجمع دریافت نشده و معلوم نیست با وجود تأکید استانداری، کسی بازداشت شده است یا خیر.

در این تجمع، شعارهایی مانند «مرگ بر گرانی»، «مرگ بر دیکتاتور» ، «اسلام را پله کردن، مردم را ذله کردن»، «پلیس برو دزد رو بگیر»، «یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه» و …

این تجمعات در نیشابور و برخی شهرهای خراسان رضوی نیز برگزار شده است.

اصولگرایان در ماه‌های اخیر از حرکت‌‎های اعتراضی علیه دولت روحانی استقبال می‌کنند. در زمان دولت اصولگرای احمدی نژاد، رفتارهای مشابه با محدودیت، مخالفت و برخوردهایی همراه می‌شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصول گرایان هیچ گاه از تف سربالاانداختنشان پند نگرفته اندو لذا حکایت همچنان باقیست!

    20
    6
  2. چرا هر اعتراضی سیاسی میدونید احساس نمی کنید هر روز فشار بیشتری به مردم میاد

    17
    2
  3. متأسّفانه مشکلات مدیریتی کشور خیلی زیاده. بیکاری جوانان، فساد گسترده و سیستماتیک، فقر و … . کشوری با منابع عظیم خدادادی و این همه ی جوان نخبه، نباید حال و روزش این باشه. البته برخی شعارها هم منطقی و درست نبود و ناشی از هیجان و هدایت بعضی عوامل نادانه.

    9
    3
  4. من اصولگرایی که حمایت کرده باشه ندیدم! اسمتون رو به بی انصاف نیوز تغییر بدین

    10
    11
  5. چند نکته رو در مورد این مطلب می خوام بگم:
    نکته ی اول اسم جایی که اعتراض بوده میدون شهداست نه میدون مجسمه.
    نکته ی دوم اگر مستنداتی که اصولگرایان از حرکت های اعتراضی حمایت کردن رو ارایه بدین ممنون میشم؛ چون تا جایی که من می دونم اصولگرایان برای حمایت از نظام هم که شده با این حرکات مخالفند.
    نکته ی سوم شاید سال 88 یه عده از سر شکم سیری و فقط برای طرح مسایل سیاسی کشور رو به هم ریختن و این وسط قشر ضعیف جامعه از این نابه سامانی ها به خاطر بد شدن شرایط اقتصادی تحت تاثیر این آشوب ها بیشترین ضربه رو خورد اما اعتراضاتاین روز ها از سر شکم سیری و سیاسی نیست، این شما هستین که برای پوشوندن وضعیت بد معیشتی مردم می خوان این اعتراضات رو سیاسی جلوه بدین و الا به نظر من سیاسی نبوده البته اگر این مردم هم به اندازه ی شماها پول ذخیره داشتن اون وقت می شد گفت که از سر شکم سیری و سیاسی بوده.
    نکته ی چهارم اینکه خود من به عنوان یه دانشجوی ارشد با 26 سال سن و بدون کار، شرایط بد و سخت معیشتی رو درک می کنم. اما این اعتزاضات رو درست نمی دونم چون آشوب ها بیشتر چرخ افتصاد رو فلج می کنن اما از اون طرف هم اگر اعتراضی نشه گویا مسیولین که خودشون توی رفاهن وضعیت بد معیشتی مردم رو درک نمی کنن و کار خاصی انجام نمی دن. امیدوارم تا همینجا مسیولین صدای اعتراضات رو شنیده باشن و کاری برای بهبود وضعیت انجام بدن و اعتراضات هم ادامه دار نشه، که فکر می کنم شرایط از این هم بدتر میشه.
    نکته ی پنجم نمی دونم این مطلب رو نشر می دین یا نه و اگر نشر بدین نظر خواننده ها چیه. اما ذکر این نکته رو هم ضروی می دونم دونم که من که این مطلب رو نوشتم نه اصلاح طلب هستم و نه اصول گرا، ولی مطلب بالا رو از اون متن های متعصبانه ی برای تطهیر خود و بد جلوه دادن رقیب می دونم!! نمی دونم چرا شرایط جامعه طوری شده که یه عده روی احزاب سیاسی مثل تیم های فوتبال متعصب شدن و هر حرکت اشتباه جناح سیاسی که طرفدارشون هستن رو تایید می کنن و هر حرکت درست جناح مقابل رو هم یا سانسور یا اشتباه جلوه می دن. این حرف رو گفتم که اگر این پیام رو با تعصب سیاسی می خونین، واقع گرایانه بخونین و جبهه نگیرین. اگر کسی توی رفاهه و شرابط ید مردم رو درک نمی کنه یه مقدار خودش رو جای اون مردم بذاره، شرایط مردم ضعیف تر از نظر اقتصادی هم تصور کنه شاید شرایط اونها رو بهتر درک کنه.
    به امید بهتر شدن شرایط اقتصادی جامعه….

  6. اعتراض مسالمت آمیز حق مردمه و باید با مقدماتی اعتراضات را شنید و دولت خود بسترساز این حرکت باشه، اما مدنی.
    ولی چه طور شده در این دوران دیگه اونها این راهپیمایی ها رابه ضد انقلاب و رقاصه ها و بهایی ها و سلطنت طلب ها و آمریکا و اسراییل ربط نمی دهند واین را صدای مردم قلمدادمی کنند!همین را اگر دولت از حالت تابو خارج کند و اعتراض را به رسمیت بشناسند،خود یکی از دستاوردهای دولت روحانی است.
    وقتی چراغ دست می گیری و نور می تابی به برخی حیات خلوت هایی که بودجه های میلیاردی را می گیرند و پاسخگو نیستند، هرینه داره!هزینه داره، حسن!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا