خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا مهدی خزعلی اعتصاب غذا بود؟

در حالی که وکیل مدافع مهدی خزعلی بعدازظهر روز جمعه صرفا از آزادی موکلش خبر داده، یک کانال نزدیک به او ادعا کرده که در طول بازداشت 13 روزه در اعتصاب غذای خشک بوده است.

مصطفی ترک همدانی در گفت و گو با ایسنا گفت: با حضور رییس زندان اوین در بیمارستان طالقانی بعدازظهر امروز حکم آزادی خزعلی به وی ابلاغ شد.

وی افزود: با حضور رییس زندان اوین، سرم به مهدی خزعلی وصل و روند درمانی آغاز شد.

به گزارش انصاف نیوز، در روز بازداشت این آقازاده اصولگرا، یک کانال تلگرامی نزدیک به او به نام سرای قلم اعلام کرده بود که او دست به اعتصاب غذای خشک زده است و توضیح داد که «اگر اعتصاب‌کننده از خوردن آب امتناع کند، بیش از یک هفته زنده نخواهد ماند». این در حالی است که پس از آزادی او اعلام کرده او «بعد از 13 روز اعتصاب خشک» آزاده شده است.

وی پیش از این نیز ادعاهای عجیبی درباره ی اعتصاب غذا مطرح کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای انصاف نیوز ما درست نمی فهمیم چرا شما همش دید منفی و مغرضانه ای به این آقا داری؟ میشه واضح وپوست کنده بفرمایی تا ما هم ملتفت شیم؟

  2. انصاف نیوز بازهم؟این دیار که پر از سوژه های طناز است.بقول ان طنز نویس معروف اینهمه طناز یکجاجمع شده اند.

  3. نخير، انصاف تا تو اين خزعلي را نکشي، دست بردار نيستي!!؟ حالا اگه نظام کاريش نداشته باشه، تو يکي تا دستشو تو دست عزرائيل نذاري، ول کن معامله نيستي. بابا کوتاه بيا ديگه، بخدا عجب حوصله اي داريد که براي چه چيزهائي کل کل ميکنيد. اتفاقا اونا همينو ميخوان ها، سر مسائل بي اهميت، مردم بيفتن بجون همديگه.

  4. والاموندیم این وسط انصاف نیوزچکاربایدبکند!؟انصاف اگر درمورد دستگیری وبارداشت واعتصاب غذای جناب خزعلی اقازاده اصولگرا بی خیال وسکوت خبری کنندبازهم متهم به،،،،؟اگرهم خبری رااز سایت هاوخبرگزاری های دیگربازنشرمیکنندبازهم متهم،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا