خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با نقد غیرمنصفانه دولت می‌خواهند فضا را به آشوب بکشانند»

یک نماینده مجلس گفت: صاحبان ثروت می‌خواهند مردم ناامید باشند زیرا از آب گل آلود بهتر می‌توان ماهی گرفت.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره حمایت از روحانی بعد از سخنان سید محمد خاتمی گفت: معتقدم مسئولان و سران اصلاح‌طلب تکلیف را روشن کردند؛ طبق آنچه که مشخص شده ما باید نقد در درون و دفاع کامل از دولت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و اتحاد ملت مهم‌ترین اصولی است که باید به آن عمل کنیم و منظور از این حرف این است که با گروه‌هایی که می‌توانند مشکلات ممکلت را مرتفع کنند و از راست گرفته تا چپ تعامل داشته باشیم.

میرزایی‌نیکو افزود: بالاخره تمام جریان‌های سیاسی موجود  یک فصل مشترکی دارند که می‌تواند این دایره را باز کند .در انتخابات مجلس، شوراها و ریاست جمهوری آثار این تعامل را مشاهده کردیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه روحانی به قطع و یقین خواسته تمام و کمال اصلاح‌طلبان نبود اما به این رویه دست یافتیم، عنوان کرد: ما از روحانی حمایت کردیم و در حال حاضر راه اصلاح‌طلبان همین خواهد بود.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند دولت را تخریب کنند دست به هر کاری می زنند، باید نقد اصولی و منطقی باشد.

نماینده مردم فیروزکوه با اشاره به کمپین من پشیمانم ادامه داد: نمی‌دانم این چه جوی است که متاثر از فضای مجازی از بالا تا پائین راه افتاده است، پشیمانی معنی ندارد.

وی ادامه داد: عده‌ای بیان می‌کنند این اتفاقات روی جریان اصلاح‌طلب اثر خواهد گذاشت خیر این گونه نیست؛ هر اتفاقی هم بیفتد اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب باقی می‌مانند، هیچ موقع نیروهای ما ریزش نداشته‌اند برعکس ما رویش داشته‌ایم و طرف مقابل هم دستش آمده ما چگونه هستیم.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد:  آقای روحانی هم باید خواسته‌های رای‌دهندگان را ببینند و بشنوند.

وی در پاسخ به این سوال که اصلاح‌طلبان باید چه کاری انجام دهند تا مردم در بازی جریان مخالف دولت نیفتند، گفت: دو جریان در این مسئله حضور دارند، داخلی و خارجی، که تکلیف خارجی‌ها مشخص است و مردم هم می‌دانند قصد آنان چیست.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: جریان داخلی که سعی در ناامیدی مردم دارند چه کسانی هستند؟ این افراد مافیای ثروت هستند که در حال حاضر شرایط به ضررشان است. وقتی آب گل آلود باشد ماهی‌گیری راحت‌تر می‌شود اما زمانی که این آب صاف می‌شود دیگر نمی‌توان به راحتی ماهی‌گیری کرد. برخی هم همین کار را می‌کنند.

وی تاکید کرد: این اشخاص با نقد غیرمنصفانه می‌خواهند فضا را به آشوب بکشانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا